کد خبر: ۸۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 18 May 2020
 
بحران کرونا برای بسیاری از ثروتمندان دردسر ایجاد کرده است. ثروتمندترین جوان چینی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.
 

بحران کرونا برای بسیاری از ثروتمندان دردسر ایجاد کرده است. ثروتمندترین جوان چینی نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

طبق گزارش‌ها، بحران کرونا باعث شده املاک "زتیان نانسی ژانگ" به شدت افت قیمت پیدا کند. او یک زن سرمایه دار چینی است که اخیرا سرمایه خود را به سمت مسکن هدایت کرده است. نانسی یک خانه بزرگ در سیدنی استرالیا دارد که با سقوط قیمت‌ها ضرر بسیاری به این میلیاردر وارد ساخته است.

این خبر باعث شده، بار دیگر خبرنگاران و پاپاراتزی‌ها به نانسی توجه کنند. آخرین بار پس از حواشی آزار جنسی همسرش بود که او مورد توجه رسانه‌های چینی و آمریکایی قرار گرفت.

ثروتمندترین زن جوان چینی کیست؟

زتیان نانسی ژانگ یک تاجر و اینفلوئنسر مشهور چینی است که در طول این چند سال ثروت بسیاری به دست آورده و توانسته یکی از ثروتمندترین شهروندان چین شود. طبق گزارش برخی مجلات، او جوان ترین زن میلیاردر چین است.

نانسی بخشی از این ثروت را مدیون همسر تاجرش است. "ریچارد لیو" همسر نانسی خود یکی از ثروتمندترین تاجران چینی و مالک وبگاه JD.com است. ریچارد که مدتی با وبگاه مشهورش رقیب جک ما(مدیر عامل علی بابا) بود، جنسی مدتی است به علت آزار در آمریکا زندانی شده است. بعد از حبس او بود که رسانه‌های آمریکایی به نانسی بیشتر توجه کردند.

با این حال، شهرت نانسی در چین خیلی زودتر از این حادثه به دست آمده بود. نانسی در رسانه‌های چینی با نام "خواهر چای انگلیسی"(Sister Milk Tea) مشهور است و یکی از سلبریتی‌های فضای مجازی شناخته می‌شود.

وقتی یک عکس در شبکه مجازی دختری را سلبریتی می‌کند

نانسی قبل از ازدواج با میلیاردر چینی در شبکه‌های اجتماعی چین فعال بود و به عنوان یک اینفلوئنسر چینی شناخته می‌شد و طرفداران بسیاری هم داشت.

در واقع، تصویر منتشر شده از او در شبکه‌های مجازی چینی یک شبه او را معروف کرد. او در این عکس تبلیغاتی در حالیکه یونیفورم دبیرستان به تن دارد، یک لیوان چای انگلیسی(چای و شیر) می‌نوشد. این تصویر (به خصوص به علت چهره نسبتا معصوم نانسی در این عکس) در سال 2009 و در طول چند ماه به حدی دست به دست شد که ناگهان نانسی را به یک سلبریتی تبدیل نمود.

شهرت او به حدی بود که حتی کارگردان فیلم سینمایی گل‌های جنگ ( The Flowers of War ) به او پیشنهاد بازی در این فیلم را داد اما او به علت مسائل درسی این پیشنهاد را نپذیرفت.

ورود به دانشگاه، ازدواج با ریچارد لیو و ورود به دنیای تجارت

یکی دو سال بعد، نانسی وارد دانشگاه چینهوا (Tsinghua) که یکی از بهترین دانشگاه‌های چین است، شد. بعد از مدتی، او برای انجام یک پروژه درسی به آمریکا سفر کرد. در همین سفر است که با ریچارد لیو آشنا می‌شود. این آشنایی کم کم به رابطه عاشقانه تبدیل شد؛ تا جایی که این دو شهروند چینی در سال 2015 با هم ازدواج کردند. دختر این زوج یک سال بعد به دنیا آمد. با به دنیا آمدن فرزند نانسی و ریچارد، پاپاراتزی‌ها بیشتر دوربین و قلم خود را به سمت زندگی این زوج بردند و به مسائل خصوصیشان سرک کشیدند.

ثروتمندترین زن جوان چینی کیست؟

نانسی هرگز اجازه نداد در زندگی لیو تبدیل به یک عروسک بی روح شود. او ثروت خود را در تجارت همسرش انداخته و در پروژه های بسیاری با او شریک شد. همین اتفاق سرانجام باعث شد که او تبدیل به ثروتمندترین دختر جوان چینی شود.

تجارت به سبک نانسی ژانگ

اکنون که ریچارد لیو با مشکلات فراوانی روبرو است، این نانسی است که بر امپراتوری عریض و طویل او حکمرانی می‌کند. نانسی هم اکنون سهام دار کمپانی اوبر چینی، بابز( Bubs Australia) و JD است. او از طریق اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی‌اش محصولات مختلفی را تبلیغ کرده و از این طریق باعث افزایش فروش یک کالا در بین چینی‌ها می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از کمپانی‌ها علاقه دارند با او شراکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار