معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان به آمار ابتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: سیر ابتلا نزولی است، اما هنوز هم مردم را به رعایت توصیه‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 18 May 2020

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به منظور پیشگیری از ازدحام جمعیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دانش آموزان خواستیم یک روز قبل، حضور خود را به مدرسه اعلام کنند.

به گزارش تسنیم، دکتر منوچهر کرمی اظهار داشت: هدف اصلی از بازگشایی مدارس این است که دانشآموزانی که به هر دلیل نتوانستند از سیستم آموزش مجازی استفاده کنند فرصت دیدار با معلمان و رفع اشکال را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه کلاس درس به صورت معمول تشکیل نمی‌شود، ابراز کرد: برای پیشگیری از ازدحام جمعیت، دانش آموزان باید از قبل حضور خود را به مدیر مدرسه اعلام کنند و هنگام ورود نیز از ماسک و دستکش استفاده کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بخش دیگری از گفت: وگو به آمار ابتلا به کرونا در استان اشاره کرد و گفت: سیر ابتلا نزولی است، اما هنوز هم مردم را به رعایت توصیه‌های بهداشتی دعوت می‌کنیم.

کرمی با تاکید بر اینکه آمار و تحلیل‌هایی مبنی بر وضعیت کرونا در استان‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود، تصریح کرد: بسیاری از این موارد جنبه علمی ندارد و آمار نادرستی را ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه از تمام خانواده‌های بیماران مبتلا به کرونا تست گرفته میشود، اظهار داشت: در هفته گذشته چند مورد بیمار بدون علامت را شناسایی و تحت درمان قرار دادهایم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان از غربالگری کرونا در سراسر استان خبر داد و گفت: همکاران ما با همه مردم در شهر و روستا‌های همدان تماس گرفته و وضعیت سلامتی آن‌ها را جویا می‌شوند. موارد مشکوک و نیاز به پیگیری را به مراکز درمانی ارجاع می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار