وحید علی ضمیر با اشاره به اینکه یک مرکز دامداری دیگر نیز دیروز تعطیل شد، عنوان کرد: مراکزی که در حاشیه بلوار حضرت امام خمینی (ره)، پردیس، جاده فقیره و اعتمادیه نسبت به نگهداری دام اقدام می‌کنند برای جمع آوری و پلمب در دستور کار قرار دارند.
کد خبر: ۸۵۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵ 17 May 2020
معاون خدمات شهری شهردار همدان از جمع آوری و تعطیلی ۵ مرکز غیرقانونی نگهداری دام در همدان خبر داد و گفت: این مراکز از ابتدای امسال تعطیل شده اند.

به گزارش مهر، علی ضمیر از جمع آوری و تعطیلی ۵ مرکز نگهداری دام از ابتدای سال تاکنون در همدان خبر داد و عنوان کرد: این اقدامات در پی شکایات متعدد شهروندان در خصوص انتشار بوی نامطبوع، ایجاد آلودگی زیست محیطی و انتقال بیماری‌ها صورت گرفته است.

علی ضمیر ادامه داد: شهرداری از طریق بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به تشکیل پرونده و صدور رأی پلمب و جمع آوری این مراکز اقدام کرده است.

معاون خدمات شهری شهردار همدان افزود: هفته قبل عشایر با گله‌های گوسفند خود از بلوار «ارم» همدان عبور کرده و باعث ایجاد خساراتی به فضای سبز و مبلمان شهری شدند که نیرو‌های شهرداری با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و انتقال آن‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه یک مرکز دامداری دیگر نیز دیروز تعطیل شد، عنوان کرد: مراکزی که در حاشیه بلوار حضرت امام خمینی (ره)، پردیس، جاده فقیره و اعتمادیه نسبت به نگهداری دام اقدام می‌کنند برای جمع آوری و پلمب در دستور کار قرار دارند.

علی ضمیر با بیان اینکه با تمامی مراکز نگهداری دام زنده که سلامت و بهداشت مردم را تهدید می‌کنند، برخورد جدی و قانونی شده و جمع آوری می‌شود، گفت: شهروندان می‌توانند این مراکز غیرقانونی را که باعث مزاحمت می‌شوند از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار