سرمربی پاس همدان گفت: تمام تیم‌های مدعی در گروه دوم قرار دارند و این گروه با گروه دیگر قابل قیاس نیست.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 17 May 2020
سرمربی پاس همدان گفت: تمام تیم‌های مدعی در گروه دوم قرار دارند و این گروه با گروه دیگر قابل قیاس نیست.

علی قربانی سرمربی تیم لیگ دویی پاس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: این که لیگ‌ها همزمان شروع نشود کارشناسی شده نیست و در صورت برگزاری مسابقات لیگ‌های فوتبال باید همزمان شروع شوند، ما نیز در زمین مسابقه به دنبال صعود هستیم.

به گزارش تابناک همدان؛ قربانی در خصوص تاخیر در شروع لیگدسته دوم گفت: تیم‌های لیگ دویی هواداران کمتری نسبت به لیگ‌های بالاتر دارند و فشار رسانه‌ای نیز نسبت به سایر لیگ‌ها کم است شاید به همین دلیل این تصمیم را اتخاذ کرده‌اند، در لیگ دسته دوم گردش مالی بالایی در جریان است، برخی از تیم‌ها بیش از پنج میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و نباید این هزینه‌ها و تلاش تیم‌ها نادیده گرفته شود.

قربانی در ادامه گفت: پاس در رده دوم جدول قرار دارد، اما ممکن است با برگزاری مسابقات این جایگاه را از دست بدهیم، اما معتقدیم مسابقات باید برگزار شود تا تمام تیم‌ها در زمین بازی به دنبال حق خود باشند، این‌که تیم ما در رده دوم قرار دارد بگویم لیگ به اتمام برسد منطقی نیست.

سرمربی پاس همدان تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات گروهی پاس تعطیل است، بازیکنان بومی در تعداد محدود و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تمرینات خود را انجام می‌دهند، تا زمانی که سازمان لیگ اجازه شروع تمرینات گروهی را ندهد باشگاه پاس تمرینات خود را شروع نمی‌کند.

قربانی در پایان گفت: اینکه برخی از مربیان گروه مقابل معتقد هستند بدون برگزاری لیگ به عنوان تیم سوم صعود می‌کنند کاملا در اشتباه‌اند، گروه اول لیگ دسته دوم همانند مرحله دوم لیگ سه است، تمام مدعیان اصلی در گروه ما حضور دارند، این دو گروه اصلا قابل قیاس نیستند هر کدام از تیم‌های بالای جدولی گروه دوم در گروه مقابل حضور داشتند تا به حال صعود کرده بودند، در نهایت امیدوارم سازمان لیگ تصمیمی کارشناسی شده‌ای بگیرد تا تیمی متضرر نشود.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار