دبی یکی از بهترین شهرهای گردشگری جهان است. این شهر در سال‌های اخیر پیشرفت‌های گردشگری زیادی داشته است و یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری جهان شده است.
کد خبر: ۸۵۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 18 May 2020

دبی یکی از بهترین شهرهای گردشگری جهان است. این شهر در سال‌های اخیر پیشرفت‌های گردشگری زیادی داشته است و یکی از مهم‌ترین مناطق گردشگری جهان شده است. رونق گرفتن صنعت گردشگری این شهر کمک کرده تا سرمایه‌گذاران زیادی در این شهر جذب شوند. هتل‌های زیادی در شهر دبی ساخته شده‌اند که هر کدام‌شان ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی دارند. جالب است بدانید کیفیت عمومی هتل‌های این شهر از بسیاری از شهرهای اروپایی هم بهتر است چرا که جو رقابتی هتل‌های این شهر به شدت رونق دارد. یکی از معروف‌ترین هتل‌های این شهر برج العرب جمیرا است که به برج جمیرا معروف است و بیش‌تر افراد آن را برج جمیرا می‌نامند. این هتل امکانات رفاهی کاملا لوکسی دارد و برای اقامت‌های چند روزه بسیار مناسب است. در ادامه این هتل امکانات این هتل را بررسی و معرفی می‌کنیم، همچنین در نظر داشته باشید که با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دبی از علی بابا می‌توانید کم‌ترین قیمت را برای سفر خود بپردازید.

همان طور که گفته شد این امکانات رفاهی بسیار بی‌نظیری دارد. سرویس حمل و نقل و ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های VIP، آرایش‌گاه مردانه یا زنانه و بسیاری امکانات دیگر در اختیار مسافرین این هتل قرار دارد. کارکنان این هتل به زبان‌های زنده دنیا تسلط دارند؛ عربی، انگلیسی، آذربایجانی، آلمانی، اسپانیایی، هندی و... از زبان‌هایی است که کارمندان هتل به آن مسلط هستند. ساعت ورود به این هتا ۱۵:۰۰ و ساعت خروج ۱۲:۰۰ ظهر است. همچنین پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و سرویس واکس رایگان هم برای همه مسافرین فراهم است. البته در نظر داشته باشید که خدماتی نظیر اتوکشی و خشک‌شویی نیاز به پرداخت هزینه جداگانه دارد. در این هتل ساحل اختصاصی، پارک آبی، پارک آبی کودکان، استخر مخصوص و زمین بازی برای سفرهای خانگی موجود است.

باشگاه بدنسازی این هتل نیز بسیار مجهز است و دستگاه های بی‌نظیری را در آن جا خواهید دید. اسنورکلینگ و موج سواری نیز از دیگر تفریحات محبوب هتل می باشد که البته مبلغ جداگانه ای باید برای آن ها بپردازید. ورزش‌های رایگان دیگری که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد عبارت‌اند از:

  • راکت بال
  • پینگ پونگ
  • تنیس
  • دوچرخه سواری

همه چیز در مورد هتل برج العرب جمیرا

در نظر داشته باشید که با رزرو هتل از علی بابا می‌توانید از تمامی این امکانات استفاده کنید.

این هتل اتاق‌های مختلفی دارد و همین موضوع باعث شده است مسافران در انتخاب نوع اتاق مختار باشند. برخی اتاق‌های این هتل بسیار لوکس بوده که البته رزرو این اتاق‌ها نیازمند پرداخت هزینه بیش‌تر است. این هزینه می‌تواند تا چند برابر هزینه رزرو اتاق‌های معمولی باشد. انواع اتاق‌های این هتل به شکل زیر است:

پدسوییت دوخوابه: این اتاق‌ها ۱۶۲ متر مربع مساحت دارند و دو تخت در آن ها دیده می‌شود. همچنین دید اقیانوس را نیز از پنجره‌های آن ها دارید.

سوییت خانوادگی باغ: ۱۴۸ متر فضای این سوییت‌ها است که یک تخت دونفره کینگ و دو تخت تک‌نفره دارند. تراس آن ها نیز به باغ باز می‌شود.

ویلای دوخوابه بیت البهار: ۲۲۰ متر مساحت این ویلاهاست. آن ها دو تخت تک‌نفره و یک تخت دونفره کینگ دارند و یک مبل تخت‌خواب‌شو نیز در آن ها دیده می‌شود.

سوییت جونیور: آن ها ۱۰۵ متر فضا دارند که یک تخت دونفره کینگ به همراه دید دریا از ویژگی‌هایشان است.

ویلای یک خوابه بیت البهار: این ویلاها با مساحت ۲۲۰ متر مربع دو تخت تک‌نفره و یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌خواب‌شو دارند.

همه چیز در مورد هتل برج العرب جمیرا

راهنمای سفر به دبی با هواپیما کدام شرکت هواپیمایی به دبی پرواز می‌کنند؟

سوییت سه خوابه: این سوییت ها، ۲۱۵ متر مربع هستند و دو تخت تک‌نفره به همراه دو تخت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.

اتاق اکسکیوتیو: این اتاق‌ها ۵۰ متر هستند که می‌توانند یا یک تخت دونفره کینگ و یا دو تخت تک‌نفره داشته باشند.

اتاق دلوکس بالکونی: این اتاق‌ها ۵۰ متر هستند که یک تخت دونفره سوپرکینگ دارند.

یکی دیگر از مزایای این هتل نسبت به دیگر هتل‌ها این است که فاصله بسیار مناسبی تا نقاط مهم شهر دبی دارد. موقعیت جغرافیایی مناسب یکی از مهم‌ترین امکانات هر هتل است. فاصله این هتل از مهم‌ترین مراکز شهر دبی به شکل زیر است:

پارک آبی وایلد وادی: فقط ۱۰۰ متر از هتل دورتر است و با ۲ دقیقه پیاده روی به آن جا خواهید رسید.

برج العرب: این برج نیز تنها ۵۰۰ متر با هتل فاصله دارد که با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی آن را خواهید دید.

ایستگاه متروی فرست گولف بنک: ۳ کیلومتر

پارک گلد اند دیاموند: ۵ کیلومتر

مرکز خرید امارات: تا هتل شما ۲٫۶ کیلومتر فاصله دارد

مرکز جامعه هنر و تئاتر دبی: ۷ کیلومتر دورتر از هتل جمیرا بیچ دبی است که با تاکسی طی ۸ دقیقه به آن جا خواهید رسید. اتوبوس هم در دسترس است که بین ۲۶ تا ۴۵ دقیقه بسته به خطی که انتخاب می کنید، طول می کشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار