دبیر ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه بر طبق اساسنامه جمعیت هلال احمر، داوطلبان این جمعیت هر ۴ سال یکبار، میتوانند برای عضویت در شورا‌های اجرایی یا قبول مسئولیت بازرسی در این شورا، اعلام آمادگی نموده و یا به عنوان رأی دهنده، گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب کنند، از استقبال داوطلبان همدانی از این انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۸۴۹۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 10 May 2020
دبیر ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همدان از اعلام علاقه مندی ۱۲۸ نفر برای عضویت در شورای اجرایی این جمعیت خبر داد.
 
به گزارش تابناک همدان؛ دبیر ستاد پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه بر طبق اساسنامه جمعیت هلال احمر، داوطلبان این جمعیت هر ۴ سال یکبار، میتوانند برای عضویت در شورا‌های اجرایی یا قبول مسئولیت بازرسی در این شورا، اعلام آمادگی نموده و یا به عنوان رأی دهنده، گزینه‌های موردنظر خود را انتخاب کنند، از استقبال داوطلبان همدانی از این انتخابات خبر داد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این انتخابات، بخش مهمی از تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌ها در جمعیت هلال احمر کشور را تحت تآثیر قرار خواهد داد، از اهمیت اجرای صحیح مفاد آیین نامه این انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم سخن گفت و افزود: طی جلساتی با رؤسای شعب ۹ گانه جمعیت هلال احمر استان همدان در شهرستان‌های مختلف و رفع ابهامات و سئوالات آن‌ها در خصوص نحوه برگزاری انتخابات، برای هرچه بهتر برگزارشدن این آزمون سرنوشت ساز هلال احمری‌ها برنامه ریزی کرده ایم.

سیلوانا صلح میرزایی از ثبت نام ۱۰۰ داوطلب عضویت در شورا‌های اجرایی و ۲۸ داوطلب داوطلب برای قبول وظیفه درمسند بازرسی این شورا در استان همدان خبر داد و افزود: شهرستان همدان با ۳۳ کاندیدا بیشترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در هر شهرستان در نتیجه آرای مأخوذه از اعضای مجامع، ۴ نفر به عنوان عضو شورای اجرایی و دونفر عضو علی البدل شورا، یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر علی البدل بازرسی انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه این افراد پس از بررسی صلاحیت در ستاد اجرایی انتخابات هر شهرستان، در جریان نتیجه احراز صلاحیت خود قرار خواهند گرفت، افزود: سپس هیأت نظارت بر انتخابات که بررسی صلاحیت کاندیدا‌ها را در مهلت تعیین شده آغاز خواهد کرد.

دبیر ستاد انتخابات مجامع هلال احمر همدان با بیان اینکه این انتخابات طبق برنامه زمان بندی اعلام شده در تاریخ ۲۳ خردادماه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت پرشور اعضای مجامع شهرستانی، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار