محسن جهانشیر با بیان اینکه تمامی فضا‌های ورزشی استان تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است، خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌ها و فضا‌های ورزشی دولتی در سراسر استان از ابتدای شیوع کروناویروس در همدان تعطیل شده و اجاره بهره برداران آن‌ها نیز تا پایان شیوع این ویروس بخشیده شده است.
کد خبر: ۸۴۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 09 May 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: هیچ یک از شهرستان‌های همدان جزء مناطق با وضعیت سفید نیستند و از آنجایی که بازگشایی باشگاه‌های ورزشی مستلزم برقراری وضعیت سفید است تا اطلاع ثانوی هیچ یک از باشگاه‌های سراسر استان امکان بازگشایی ندارند.

به گزارش ایسنا، جهانشیر درباره وضعیت باشگاه‌های ورزشی در ایام شیوع کروناویروس اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در تمام استان‌ها تابع دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هستند و براساس دستور این ستاد باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیرگروهی که ارتباط زیادی بین افراد وجود ندارد، در مناطقی که از نظر شیوع کرونا سفید شناخته می‌شوند، با رعایت نکات بهداشتی مجاز به بازگشایی هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بیان کرد: بعد از اعلام وضعیت سفید در شهرستان‌های همدان تعدادی از رشته‌هایی مانند موتورسواری، تنیس روی میز و .. که نیاز به تمرکز جمعیتی ندارند، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

جهانشیر با بیان اینکه تمامی فضا‌های ورزشی استان تا پایان اردیبهشت ماه تعطیل است، خاطرنشان کرد: تمام باشگاه‌ها و فضا‌های ورزشی دولتی در سراسر استان از ابتدای شیوع کروناویروس در همدان تعطیل شده و اجاره بهره برداران آن‌ها نیز تا پایان شیوع این ویروس بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ باشگاه ورزشی خصوصی در همدان فعالیت می‌کنند، افزود: بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا وضعیت باشگاه‌ها در تمامی شهرستان‌ها به صورت هفتگی رصد می‌شود و باشگاه‌هایی که برخلاف دستور تعطیلی به فعالیت خود ادامه می‌دهند، تعطیل خواهند شد که تاکنون ۱۰ باشگاه ورزشی در استان همدان به این علت پلمب شده است.

جهانشیر با اشاره به اینکه تعطیلی باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی خسارت مالی و روحی را برای فعالان این عرصه به همراه داشته است، گفت: بخشی از ورزشکاران و صاحبان باشگاه از درآمد‌های حاصل از فعالیت‌های ورزشی امرار معاش می‌کردند و اکنون با تعطیلی باشگاه‌ها با مشکل مالی مواجه شدند که برای رفع این مشکل تسهیلات مالی به آن‌ها پرداخت خواهد شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار