محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه‌ابری تا تمام‌ابری، همراه با رگبار پراکنده باران، رعدو برق و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود افزود: در ساعاتی از امروز سرعت وزش باد بسیار زیاد است و امکان بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط استان وجود دارد.
کد خبر: ۸۴۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 06 May 2020
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان با بیان اینکه آسمان استان نیمه‌ابری تا تمام‌ابری، همراه با رگبار پراکنده باران، رعدو برق و وزش شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: در ساعاتی از امروز سرعت وزش باد زیاد است و امکان بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط وجود دارد.

به گزارش ایسنا، باقری‌شکیب با بیان اینکه سامانه بارشی از روز گذشته در استان با بارش پراکنده باران آغاز شده است اظهار کرد: این سامانه از آخر وقت امروز به تدریج از شرق همدان خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آسمان اکثر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه‌ابری تا تمام‌ابری، همراه با رگبار پراکنده باران، رعدو برق و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود افزود: در ساعاتی از امروز سرعت وزش باد بسیار زیاد است و امکان بارش خفیف و پراکنده باران در برخی از نقاط استان وجود دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان تصریح کرد: افزایش سرعت وزش باد پدیده غالب امروز و فردا در همدان است که باعث ایجاد غبار محلی می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی از امشب به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود و از روز جمعه سامانه جدید بارشی وارد این استان خواهد شد خاطرنشان کرد: در پی فعالیت این سامانه افت دما برای بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

باقری شکیب با اشاره به اینکه از فردا به تدریج دمای هوای استان افزایش می‌یابد تأکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۹ میلیمتر بیشترین بارش را در استان و ایستگاه باران سنجی فرودگاه همدان نیز یک میلیمتر بارش را ثبت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه و فامنین با ۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهر‌های استان در نوسان بوده است گفت: کمینه دمای هوای همدان بین ۱۶ درجه و ۲۴ درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار