علیرضا حسن پور از محکومیت ۲۲۳ میلیون تومانی متخلفان خبر داد و افزود: ۶ واحد متخلف در طرح مقابله با کرونا هم با دستور قضائی پلمب شده است.
کد خبر: ۸۴۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 01 May 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در بازرسی از اصناف ۲۱۷ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده و بیش از ۲۳ هزار عدد انواع ژل و افشانه کشف شد.

به گزارش تسنیم، حسن پور اظهار داشت: از اسفند سال گذشته تاکنون ۸۵۵ داروخانه، تجهیزات پزشکی و فروشگاه لوازم آرایشی، بهداشتی مورد بازرسی قرارگرفته‌اند که ۲۵۰ مورد آن‌ها متخلف شناخته شدند.

وی از محکومیت ۲۲۳ میلیون تومانی متخلفان خبر داد و افزود: ۶ واحد متخلف در طرح مقابله با کرونا هم با دستور قضائی پلمب شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی بیان کرد: در بازرسی از اصناف بیش از ۲۵۵ عدد دستکش یک بار مصرف، ۱۲ هزار و ۶۵۰ عدد ماسک، ۲۱۷ لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده و بیش از ۲۳ هزار عدد انواع ژل و افشانه ضد عفونی کننده، کشف و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شده است.

حسن پور با اشاره به اجرای طرح ضیافت هم گفت: با بازرسی از خوار و بار فروشی‌ها و قنادی‌ها ۴۰ واحد متخلف شناخته شده و ۹ میلیون ۳۱۵ هزار تومان جریمه شدند.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت در کار نظارت بر بازار اعلام کرد: مردم می‌توانند تخلفاتی، چون احتکار و گران‌فروشی را به تعزیرات حکومتی استان با شماره ۳۲۵۲۳۴۴۲ یا تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع داده یا در سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir ثبت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار