علیمردان طالبی اظهار داشت: بارش باران به همراه تگرگ موجب آبگرفتگی معابر و خسارت بر تاسیسات برق بر اثر رعد و برق شده، اما تاکنون میزان خسارت برآورد نشده است.
کد خبر: ۸۳۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ 09 April 2020
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: بارش شدید باران که از بامداد امروز پنجشنبه آغاز شده به بخشی از تاسیسات زیرساختی این استان خسارت زد.

به گزارش ایرنا،وی اضافه کرد: همچنین به بخش‌هایی از کشاورزی و باغ‌ها در اثر تگرگ و سرما زدگی خسارت‌هایی وارد شده و آسیب و خسارت‌های وارد شده به تاسیسات شهری در دست بررسی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار داشت: طبق اطلاعات به دست آمده از ۱۲ ایستگاه هواشناسی بیشترین میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان ملایر با ۴۷.۳، نهاوند با ۳۰.۹ و فامنین ۲۴.۴ و بهار با ۱۹.۴ میلیمتر است.

طالبی بیان کرد: مجموع بارندگی از ابتدای سال زارعی تا ۲۱ فرودرین امسال نسبت به سال قبل در تمامی ۱۲ ایستگاه‌ها روند کاهشی داشته است، اما نسبت به بلند مدت این روند افزایشی بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی تاکنون مربوط به شهرستان نهاوند با ۴۶۶.۱ میلیمتر، ایستگاه نوژه واقع در کبودراهنگ با ۴۲۱.۵، تویسرکان با ۴۱۵ میلیمتر، ملایر ۴۰۳ و رزن ۳۸۷ میلیمتر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: ایستگاه‌های هواشناسی همدان در فرودگاه همدان، شورین، ملایر، تویسرکان، نهاوند، رزن، نوژه کبودراهنگ، فامنین، قهاوند، اسدآباد، بهار و گل تپه قرار دارند.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، بارندگی در همدان تداوم دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار