محسن جهانشیر با اشاره به در تحویل فضا‌های ورزشی به ستاد مبارزه با کرونا در استان همدان بیان کرد: ۱۱ مکان ورزشی در سراسر استان همدان برای برپایی نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار ستاد مبارزه با کرونا‌ی استان همدان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۳۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 09 April 2020
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۱۱ مکان ورزشی در استان همدان برای ایجاد نقاهتگاه در اختیار ستاد مبارزه با کرونا همدان قرار گرفته است.

به گزارش مهر، جهانشیر با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستیم، اظهار داشت: از اواخر سال ۹۸ که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد پیرو اقدامات وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا؛ استان همدان نیز ستادی را در مرکز و شهرستان‌ها برای مبارزه با کرونا تشکیل داد.

وی افزود: اولین بخش فعالیت‌ها حضور تشکل‌های مردمی بود که در راستای تأمین سلامت جامعه اقدام به تولید ماسک و مواد ضدعفونی کردند به طوری که در ملایر ۲ سازمان مردم نهاد تولیدات خود را علاوه بر توزیع رایگان بین اقشار مردم در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی نیز توزیع کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد همکاری خوبی با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های استان همدان داشتند، گفت: بعضی از سمن‌های استان همدان در زمینه ضدعفونی معابر به دستگاه‌های مختلف کمک کردند و با همکاری سازمان بهیاری شهرداری پمپ بنزین‌ها و معابر شهر ضدعفونی شد.

جهانشیر خاطرنشان کرد: همچنین بسیاری از سازمان‌های مردم نهاد استان بسته‌های بهداشتی و کمک معیشتی را بین اقشار ضعیف جامعه توزیع کردند.

وی با اشاره به در تحویل فضا‌های ورزشی به ستاد مبارزه با کرونا در استان همدان بیان کرد: ۱۱ مکان ورزشی در سراسر استان همدان برای برپایی نقاهتگاه بیماران کرونایی در اختیار ستاد مبارزه با کرونا‌ی استان همدان قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: در همدان ۴ مکان ورزشی سالن ابن سینا، سالن سنگ‌نوردی فرهاد، مجموعه ورزشی حاجی بابایی و هتل وندیک به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی تجهیز شد.

وی با اشاره به انتقاد از جانمایی این مکان‌ها در همدان گفت: ما نقشی در جانمایی این مکان‌ها نداشتیم و ستاد کرونای استان و علوم پزشکی همدان این مکان‌ها را مناسب دیدند و دلایلی که داشتند نزدیکی سالن ابن سینا به بیمارستان سینا و سالن صخره‌نوردی فرهاد به بیمارستان بعثت بود.

جهانشیر با اشاره به دو طبقه بودن تخت‌ها بیان کرد: قطعاً ما نمی‌خواهیم بیمار را به طبقه دوم تخت بفرستیم و اصلاً چنین شرایطی وجود ندارد امابه این دلیل تخت دو طبقه انتخاب کردیم که اگر بیماری نیاز به سرم داشت از طبقه دوم برای نصب سرم استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار