وهب مختاران اعلام کرد: از این تعداد ۶ کارگاه در مرکز استان و ۲ کارگاه در شهرستان‌ها قرار دارد و بیشتر کارگاه‌ها مربوط به بخش دولتی است.
کد خبر: ۸۳۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 09 April 2020
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با بیان اینکه مهارت‌آموزی حتی با وجود گسترش ویروس کرونا تعطیل نیست، گفت: مربیان و مهارت‌آموزان با تولید ماسک و لباس کرونا به یاری جامعه شتافته‌اند.

به گزارش تسنیم، وهب مختاران اظهار داشت: با گسترش ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، دوره‌های مهارت آموزی در آموزشگاه‌های دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای تعطیل شده و تا رسیدن به وضعیت امن برقرار نمی‌شود.

وی افزود: با این حال به منظور تکمیل آموزش و فاصله نیفتادن بین کارآموزان و مربیان، آموزش مهارت‌ها با استفاده از فضای مجازی و شبکه اجتماعی ایتا دنبال می‌شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از تلاش مهارت آموزان برای کمک به مردم خبر داد و گفت: تعدادی از مربیان و مهارت آموزان در ۸ کارگاه خیاطی نسبت به تولید ماسک اقدام کرده‌اند.

مختاران اعلام کرد: از این تعداد ۶ کارگاه در مرکز استان و ۲ کارگاه در شهرستان‌ها قرار دارد و بیشتر کارگاه‌ها مربوط به بخش دولتی است.

وی بیان کرد: تلاشگران این کارگاه‌ها از ۲۰ اسفند تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار عدد ماسک و تعدادی لباس کرونا برای پزشکان و پرستاران را تولید کرده‌اند.

مختاران افزود: ماسک‌های تولید شده در آموزشگاه‌های آزاد به وسیله خود آن‌ها به فروش می‌رسد، اما تولیدات کارگاه‌های دولتی با نرخ بسیار پایین و تنها برای جبران هزینه مواد اولیه فروخته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار