محمد پورداود با اشاره به برگزاری این جشنواره در بخش فرهنگیان، گفت: معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه می‌توانند آثار خود را به صورت گزارش عملکرد درس تربیت بدنی در راستای مبارزه با ویروس کرونا (ویژه ایام قرنطینه خانگی) در قالب پاورپوینت به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۸۳۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶ 06 April 2020
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ورزشی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان به صورت مجازی در استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، پورداود اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم آموزش و پرورش در ایام تعطیلی مدارس، بحث تحرک و ورزش دانش آموزان است.

پورداود افزود: مبارزه با ویروس کرونا، اجرای طرح ابتکاری برای ایجاد نشاط، تحرک و بازی دانش آموزان در خانه، ارتقا سطح سلامت خانواده و همکاری دانش آموزان و والدین در اجرای حرکات ورزشی از جمله اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در بخش فرهنگیان، گفت: معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه می‌توانند آثار خود را به صورت گزارش عملکرد درس تربیت بدنی در راستای مبارزه با ویروس کرونا (ویژه ایام قرنطینه خانگی) در قالب پاورپوینت به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال کنند.

پورداود با بیان اینکه دانش آموزان نیز در ۲ بخش فیلم و تولید محتوا می‌توانند آثار خود را ارائه کرده و با یکدیگر رقابت کنند، خاطرنشان کرد: بخش فیلم کوتاه ویژه دانش آموزان پسر هر سه دوره تحصیلی و دانش آموزان دختر ابتدایی است که باید در مدت زمان ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه با عنوان «در خانه می‌مانیم و کرونا را شکست می‌دهیم» تهیه و به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بخش تولید محتوا، تصریح کرد: این بخش ویژه دختران متوسطه اول و دوم و شامل طراحی بازی‌های ورزشی خلاقانه و یا معرفی بازی‌های بومی محلی است.

وی گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان‌های مجاز حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری به شماره ۰۹۰۳۱۸۳۲۱۴۲ ارسال کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار