محمدحسن باقری‌شکیب با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمای طی امروز و فردا افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز دمای همدان با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 06 April 2020
کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی در برخی از ساعات به ویژه در بعدازظهر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب با بیان اینکه طی امروز و فردا آسمان استان صاف تا قسمتی‌ابری است اظهار کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته با فعالیت سامانه بارشی در برخی از ساعات به ویژه در بعدازظهر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از نظر تغییرات دمای طی امروز و فردا افزایش دما در استان پیش بینی می‌شود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند با ۱۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز دمای همدان با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: تغییرات دمای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۷ و منفی یک درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده دمای همدان بین ۱۸ درجه تا سه درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار