سیدعلی اشرف حسینی با اشاره به اینکه نبود تخت ICU در بیمارستان فاطمیه می‌تواند مشکلاتی را در آینده به همراه داشته باشد گفت: در حال حاضر جراحی‌هایی که توسط متخصصان زنان انجام و نیاز به مراقبت ICU دارد، در مراکز دیگری انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 06 April 2020
مدیر بیمارستان فاطمیه همدان از پیگیری راه‌اندازی بخش ICU مادران در بیمارستان فاطمیه خبر داد و خواستار کمک خیرین در این زمینه شد.

به گزارش فارس، حسینی از پیگیری راه‌اندازی بخش ICU مادران در همدان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان فاطمیه همدان بخش ICU ندارد و بیمارانی که نیاز به این مراقبت دارند به بیمارستان‌های دیگر منتقل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نبود تخت ICU در بیمارستان فاطمیه می‌تواند مشکلاتی را در آینده به همراه داشته باشد گفت: در حال حاضر جراحی‌هایی که توسط متخصصان زنان انجام و نیاز به مراقبت ICU دارد، در مراکز دیگری انجام می‌شود.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان با بیان اینکه بهره‌مندی از بخش ICU در بیمارستان فاطمیه ضروری است خاطرنشان کرد: با خانم شکری؛ مسوول مرکز مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا صحبت کرده‌ایم تا خیرین در ساخت این بخش ما را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه به دنبال تجهیز بخش ICU هستیم گفت: درصددیم تغییراتی در فضا‌های موجود بدهیم و در فاز اول چهار تخت راه‌اندازی شود تا بیماران از آن بهره‌مند شوند.

حسینی با بیان اینکه تقریبا یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه راه‌اندازی این بخش است افزود: در تلاشیم هرچه سریعتر این بخش راه‌اندازی شود تا مادران باردار که مراقبت‌های ویژه به خصوص در حوزه بیماری کرونا دارند از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: ممکن است مادرانی پس از زایمان نیاز به ICU داشته باشند و نتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند که به دنبال راه‌اندازی سریع‌تر این مرکز هستیم که به این خاطر در فاز اول چهار تخت راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان از خیرین به ویژه جامعه زنان استان خواست تا در راه‌اندازی این بخش کمک کنند و گفت: گاهی با کمک‌های ناچیز می‌توان کار بزرگی انجام داد که امیدواریم خیرین ورود کنند و به اندازه توانایی خود ما را یاری کنند.

وی بیان کرد: ما به دنبال خدمت به مادران و نوزادانی هستیم که نسبت به بقیه افراد آسیب پذیری بیشتری دارند که امیدوارم خیرین نیز یاریگر باشند.

حسینی ادامه داد: خوشبختانه در بیمارستان فاطمیه بخش ICU نوزادان فعال است و تخت به اندازه کافی وجود دارد، اما نبود این بخش برای مادران بسیاری از مواقع ما را دچار مشکل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: قبلا بیمارانی که نیاز به ICU داشتند به بیمارستان بعثت منتقل می‌شدند و در حال حاضر نیز در حوزه بیماری کرونا به بیمارستان سینا.

مدیر بیمارستان فاطمیه همدان گفت: البته به لحاظ اصولی بهتر است انتقال بیمار انجام نشود و در همان مرکز تحت مراقبت قرار گیرند که امیدواریم این شرایط فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار