مسوول جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار همدان با تأکید بر اینکه روند توزیع میوه تنظیم بازار صحیح نیست ادامه داد: این اقدام به جز اینکه سود هنگفتی عاید مباشرین شود سود دیگری ندارد.
کد خبر: ۸۳۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴ 05 April 2020
مسوول جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار همدان روند توزیع میوه تنظیم بازار را در همدان نادرست خواند و گفت: قیمت میوه‌های دولتی توزیع شده امسال نه تنها واقعی نبود بلکه گرانتر از اقلام موجود در بازار توزیع شد.
قیمت میوه‌های دولتی در همدان واقعی نبود

به گزارش فارس، علیرضا شمس با بیان اینکه از استاندار همدان درخواست داریم نماینده انجمن اسلامی اصناف و بازار در جلسات تنظیم بازار حضور داشته باشد اظهار کرد: میوه‌فروشان فعال در سطح شهر ۱۱ ماه میوه و سبزیجات همشهریان خود را تامین می‌کنند و قطعا می‌توانند ۱۰ روز پایان سال هم میوه شب عید شهروندان را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه قیمت میوه‌های دولتی توزیع شده امسال نه تنها واقعی نبود بلکه گرانتر از اقلام موجود در بازار توزیع شد افزود: متاسفانه کسبه‌ای که این میوه‌ها را دریافت کردند روی دستشان ماند و مسوولان طی دو مرحله قیمت این اقلام را تغییر دادند.

مسوول جامعه انجمن اسلامی اصناف و بازار همدان با تأکید بر اینکه روند توزیع میوه تنظیم بازار صحیح نیست ادامه داد: این اقدام به جز اینکه سود هنگفتی عاید مباشرین شود سود دیگری ندارد.

وی گفت: آیا هدف توزیع میوه تنظیم بازار این است که سود هنگفتی عاید مباشرین میوه شود؟ چهار ماه پیش در جلسه‌ای اعلام کردم افرادی هستند می‌توانند سیب و پرتقال را کیلویی ۳ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مردم بگذارند که متاسفانه هیچ پاسخی نشنیدم.

شمس با اشاره به اینکه مسوولان تنظیم بازار باید در مباحثی مثل توزیع الکل و ماسک و ورود کنند خاطرنشان کرد: زمانی که میوه به میزان کافی در بازار موجود است چه لزومی به ذخیره‌سازی آن وجود داد.

وی با بیان اینکه لازم است در شرایط فعلی هر روز بازار سرگذر و سبزه میدان گندزدایی شود گفت: تعطیلی سرگذر به خاطر شیوع بیماری باعث بروز و ظهور مشکلات مالی کسبه خواهد شد و در نهایت بازار نیز متاثر از این اقدام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار