محمد کاظم‌زاده با بیان اینکه مصرف کالا‌های آرایشی و بهداشتی قاچاق تهدیدی جدی برای سلامتی است، گفت: کالا‌های سلامت‌محور غذایی، آرایشی، بهداشتی فاقد مشخصات و پروانه‌های بهداشتی به دلیل عدم نظارت بر تولید و استفاده از مواد اولیه نامرغوب به هیچ وجه مورد تأیید نیست.
کد خبر: ۸۳۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ 04 April 2020
مدیر نظارت بر غذا و محصولات آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: باتوجه به شیوع کرونا مردم از فروشندگان دوره‌گرد و دست فروشان خرید نکنند.

به گزارش مهر، کاظم‌زاده گفت: شهروندان و هموطنان هنگام خرید اقلام غذایی، آرایشی، بهداشتی به مشخصات فرآورده‌ها به خصوص پروانه ساخت، تاریخ تولید تاریخ مصرف و شرایط نگهداری محصول توجه کنند.

وی ادامه داد: هموطنان کالا‌های سلامت‌محور آرایشی و بهداشتی را از فروشگاه‌های معتبر تهیه و خریداری کنند و توجه داشته باشند که فراورده‌های آرایشی و بهداشتی خارجی دارای برچسب اصالت و سلامت باشند و از طریق استعلام شناسه اصالت محصول نسبت به سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

کاظم‌زاده با بیان اینکه مصرف کالا‌های آرایشی و بهداشتی قاچاق تهدیدی جدی برای سلامتی است، گفت: کالا‌های سلامت‌محور غذایی، آرایشی، بهداشتی فاقد مشخصات و پروانه‌های بهداشتی به دلیل عدم نظارت بر تولید و استفاده از مواد اولیه نامرغوب به هیچ وجه مورد تأیید نیست.

مدیر نظارت بر غذای دانشگاه علوم پزشکی همدان عنوان کرد: خرید کالا‌های سلامت‌محور آرایشی و بهداشتی از فروشگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های ماهواره‌ای به دلیل عدم نظارت و کنترل قانونی و نامشخص بودن ماهیت کالا مورد تأیید نیست و هموطنان باید در این زمینه هوشیار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار