بهروز کارخانه‌ای گفت: در این طرح ۱۶۴ نفر از کارکنان و هزار و ۸۸۵ عضو داوطلب حضور داشته و اقدامات متعددی، چون غربالگری در ورودی شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان، توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر شهری را انجام داده‌اند.
کد خبر: ۸۳۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 04 April 2020
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: امدادگران و اعضای داوطلب هلال احمر، طرح غربالگری کرونا را برای ۴۳۳ هزار نفر اجرا کرده و ۵۶۹ خیابان را ضد عفونی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، کارخانه‌ای اظهار داشت: کارکنان جمعیت هلال احمر و اعضای داوطلب از ۱۳ اسفند با حضور در طرح مقابله با کرونا به یاری مردم شتافته‌اند.

وی افزود: در این طرح ۱۶۴ نفر از کارکنان و هزار و ۸۸۵ عضو داوطلب حضور داشته و اقدامات متعددی، چون غربالگری در ورودی شهر‌ها و محور‌های مواصلاتی استان، توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر شهری را انجام داده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: ۵۶۹ خیابان، ۱۶۳ خودرو و ۲۷۳ درب خانه به وسیله هلال احمر ضدعفونی و ۵۱ هزار و ۶۳۸ عدد ماسک، ۱۵۰ جفت دستکش، ۱۶ هزار و ۳۴ عدد بطری مواد ضد عفونی کننده و ۶ هزار و ۹۳۰ لیتر مواد شوینده را بین مراجعه‌کنندگان به ایستگاه‌های سلامت توزیع کرده‌اند.

کارخانه‌ای اعلام کرد: امدادگران و اعضای داوطلب هلال احمر در ۱۴ محور و مسیر عبوری، وضعیت ۴۳۳ هزار و ۸۱۷ را از نظر ابتلا به کرونا بررسی کرده‌اند که از این تعداد ۳۰۸ نفر دارای تب بوده و ۴۸ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی ارجاع شده‌اند.

وی گفت: در ۲۴ مرکز جمعیت هلال احمر استان شامل شعب نه گانه، پایگاه‌های امدادی، مرکز امداد کوهستان، مرکز واکنش سریع و مرکز کنترل و فرماندهی عملیات ۸۳ نفر در هر روز حضور داشته‌اند.

کارخانه‌ای تصریح کرد: بخش زیادی از اقدامات انجام شده در ایستگاه‌های سلامت و عملیات ضد عفونی کردن معابر شهری را داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر از ۱۳ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فرودین امسال انجام داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار