حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین العابدینی گفت: پیش از تعطیلی نیز در راستای پیشگیری از بیماری کرونا مراسم سال تحویل، طرح آرامش بهاری، برگزاری نماز‌های جماعت و مراسم جشن و سوگواری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شده بود.
کد خبر: ۸۳۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹ 04 April 2020
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از تمدید تعطیلی بقاع متبرکه و امامزادگان همدان تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین العابدینی از تمدید تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا ۲۰ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای استان این تصمیم اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: قبلا با نظر شورای پیشگیری از کرونا در استان تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا روز ۱۵ فرودین ماه تعطیل شده بود که بار دیگر تمدید شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خاطرنشان کرد: با تردد مردم و اجتماع آن‌ها و رعایت نکردن فاصله یک و نیم تا دو متری از هم خطر ابتلا به ویروس کرونا در بقاع متبرکه و امامزادگان استان وجود داشت که بر این اساس تصمیم به تعطیلی این مراکز را گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: پیش از تعطیلی نیز در راستای پیشگیری از بیماری کرونا مراسم سال تحویل، طرح آرامش بهاری، برگزاری نماز‌های جماعت و مراسم جشن و سوگواری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لغو شده بود.

زین العابدینی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان با تمام امکانات از جمله موقوفات و بقاع متبرکه در کنار مردم و مسؤولان تا شکست کرونا خواهد بود گفت: از مردم درخواست داریم با همکاری و همراهی، زحمات کادر مدافعان سلامت را که شبانه‌روز در تلاش هستند، نادیده نگیرند و همچنان در خانه بمانند تا به یاری خداوند متعال جشن پیروزی بر کرونا را در کنار هم برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار