سیدرضا سلامتی گفت: ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای شهرستان رزن جذب شده که این میزان بین روستا‌ها و شهر‌ها توزیع شده است.
کد خبر: ۸۳۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۲ 04 April 2020
فرماندار شهرستان رزن با اشاره به اینکه با همکاری مردم شهرستان رزن ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت شده اند، بیان کرد: رزن و درگزبن از نظر تعداد مبتلایان به کروناویروس هشتمین شهرستان استان است.

به گزارش ایسنا، سلامتی اعلام کرد: با تلاش‌های شبانه روزی مدیریت و کارکنان خدوم شبکه بهداشت و درمان، نیرو‌های بسیج، دهیاران، بهورزان و سایر دست اندرکاران عزیز و به همت مردم فهیم و شریف شهرستان رزن و درگزین کار غربالگری در این شهرستان پایان رسید و صددرصد مردم با این طرح مورد غربالگری قرار گرفتند.

وی مطرح کرد: به طور قطع این امر می‌تواند باعث اطمینان خاطر مردم عزیز از سلامت خود باشد و از طرف دیگر در شناسایی و فراخوان افرادی که احیاناً مشکوک به داشتن علائم کروناویروس باشند شبکه بهداشت و درمان شهرستان را کمک می‌کند.
 
سلامتی ابرازامیدواری کرد که بتوانیم با هماهنگی، همدلی و اقدامات هدفمند در چهارچوب برنامه‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید تحت مدیریت استاندار و مردم شریف شهرستان در آینده‌ای نزدیک بر این بیماری پیروز شده و شکست کرونا را در سراسر کشور جشن بگیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه از ۲۰۰۰ خودروی پلاک غیربومی از ورودی‌های فرعی شهرستان رزن بازگردانده شده اند، خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰ خودروی پلاک غیربومی که از خارج شهرستان آمده بودند، به پارکینگ منتقل شدند.

فرماندار شهرستان رزن در بخش دیگری یادآور شد: ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای شهرستان رزن جذب شده که این میزان بین روستا‌ها و شهر‌ها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم شهرستان نبود خودرو برای انتقال اجساد از بیمارستان به آرمستان بوده است، گفت: با پیگیری نماینده مردم شهرستان رزن یک دستگاه آمبولانس برای انتقال اجساد جذب شده که به زودی تحویل شهرستان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار