کد خبر: ۸۳۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 01 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده کهگیلویه ، بهمیی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی از مردم حوزه انتخابیه به دلیل ماندن در خانه در روز طبیعت تشکر کرد.
متن پیام عدل هاشمی : 
بسم الله الرحمن الرحیم 
ماندن در خانه در روز سیزده بدر از مصادیق بارز همگرایی مردم و شایسته قدردانی فراوان است

خدای بزرگ را شاکرم که مردم نجیب و با فرهنگ کهگیلویه بزرگ بار دیگر حماسه آفریدند و این بار در جهت تأمین سلامت همگانی برای اولین بار سیزده بدر را در خانه ماندند..
این اقدام ارزشمند در حقیقت  مصداق کامل همگرایی، نماد فرهنگ، نشانه و لازمه ی دوست داشتن خود و همدیگر است. 
تشخیص مردم به ماندن در خانه در روزی که طبق سنت دیرینه در دامن طبیعت سپری می شد عمل به توصیه ی پزشکان، متخصصان و مسئولانی بود که یک نسخه و هدف واحد را برای اهدای سلامتی به همدیگر و قطع زنجیره ویروس کرونا تجویز کرده بودند.
شاید باور اینکه عموم مردم در روز سیزده بدر در خانه بمانند سخت و ناممکن بود اما وقتی پای سلامتی و دفع شر در میان باشد ماندن در خانه برای مردم افتخار و به راحتی ممکن می گردد.
بنابراین عملکرد مردم در این برهه نیز مستحق اهداء بالاترین مراتب سپاس و قدردانی است.
بر خود فرض می دانم ااز عموم مردم شریف و با فرهنگ کهگیلویه بزرگ و عملکرد استاندار محترم، شورای تأمین و فرمانداران حوزه انتخابیه، دادستان فهیم، نیروهای خدوم نظامی، انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج، پلیس راهور، نیروهای مردمی، شوراهای اسلامی شهر و روستا ، بخشداران ، شهرداران، دهیاران، صدا و سیما، اصحاب رسانه ، نهادها و سازمان ها و همه عزیزانی که به هر نحو ممکن در ماندن مردم در خانه در روز طبیعت سهیم بوده اند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نمایم.
فرصت را غنیمت شمرده و مجددا از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر همه ی مدافعان و مجاهدان سلامت مردم تقدیر و تشکر می نمایم.
بهروزی، سلامتی و سربلندی همگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

                       عدل هاشمی پور

نماینده  مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار