احمد گازرانی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری از کروناویروس، فعالیت تمام واحد‌های صنفی به جز اصناف مرتبط با مواد غذایی تا پایان ۲۰ فروردین ممنوع است.
کد خبر: ۸۳۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 31 March 2020
نایب رئیس اتاق اصناف استان همدان از تعطیلی صنوف غیرضروری تا ۲۰ فروردین در همدان خبر داد و گفت: تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه فعالیت تمامی صنوف در همدان ممنوع اعلام شده و فقط موارد ضروری اجازه فعالیت دارند.

به گزارش ایسنا،وی در ادامه با اشاره به اینکه اصناف استان از تاریخ ۵ فروردین به صورت جدی اقدام به تعطیلی کرده بودند، گفت:از این پس نیز در صنوف ضروری از جمله خواروبار فروشی ها، میوه و تره بار، نانوایی و قصابی‌ها با نظارت دقیق بر اصول بهداشتی و براساس پروتکل‌های ستاد پیشگیری از کروناویروس کالا عرضه خواهد شد.

نایب رئیس اتاق اصناف همدان تصریح کرد: چنانچه شیب صعودی این ویروس با رعایت نکردن به توصیه‌های بهداشتی ادامه داشته باشد، ممکن است تاریخ تعطیلی اعلام شده تمدید شود.

گازرانی اعلام کرد: واحد‌های صنفی که به این مصوبه عمل نکنند، متخلف بوده و پس از پلمب، تا ریشه کن شدن بیماری از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: مصوبات مذکور در ستاد پیشگیری از کرونا در استان تصویب شده و با همکاری دادستان استان و اداره اماکن به همراه اتاق اصناف انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار