مهدی عزیزی گفت: امار‌های منتشر شده ازسوی سازمان بهداشت جهانی بسیار نگران کننده است و شیوع کروناویروس مرز تاریخ جغرافیا قومیت و قدرت اقتصادی نمی‌شناسد.
کد خبر: ۸۳۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷ 30 March 2020
بخشدار مرکزی رزن در پی شیوع کروناویروس گفت: غربالگری ۱۰۰ درصدی روستا‌های بخش مرکزی شهرستان رزن انجام شده است.

به گزارش ایسنا، عزیزی بابیان اینکه رفتن به دامان طبیعت در روز سیزده بدر رسمی کهن درایرانیان است، اظهار کرد: امسال با شیوع کروناویروس نوروز رنگ دیگری گرفته است و برای مقابله با کرونا روز سیزده بدر درخانه بمانیم.

بخشدار مرکزی رزن همه روستائیان و شهروندان مسئولیت پذیر را به ماندن درخانه دعوت کرد وگفت: باتوجه به تعطیلی همه پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از جمله سد گونلو و کوهستان گرمک برای حفاظت از جان خود وعزیزانمان سیزده بدر امسال رادرخانه میمانیم.

وی تصریح کرد: امار‌های منتشر شده ازسوی سازمان بهداشت جهانی بسیار نگران کننده است و شیوع کروناویروس مرز تاریخ جغرافیا قومیت و قدرت اقتصادی نمی‌شناسد.

عزیزی به عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر واماکن عمومی اشاره کرد و افزود:۴۱ روستای بخش مرکزی در چندین مرحله و با فواصل هفتگی در حال انجام بوده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح غربالگری بیماری کرونا به صورت ۱۰۰ درصدی در روستا‌های این بخش صورت گرفته و موارد مشکوک تحت نظر بهورزان روستایی بوده و همچنین با تدابیر صورت گرفته مهمانان نوروزی به حداقل ممکن کاهش یافته است.

بخشدار مرکزی در پایان از پزشکان پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ولیعصر (عج) رزن که درصف اول مقابله با کرونا هستند، تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار