جواد عاشوری گفت: در ۲ روز گذشته قیمت مرغ تا کیلویی هفت هزار تومان هم کاهش پیدا کرد.
کد خبر: ۸۳۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷ 28 March 2020
رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان از کاهش قیمت گوشت مرغ خبر داد و گفت: تقاضا برای خرید این فرآورده کم شده و به همین دلیل مرغ زیر نرخ مصوب دولتی به فروش می‌رسد.

به گزارش ایرنا، عاشوری اظهار داشت: نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار برای هر کیلوگرم گوشت مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که با هماهنگی‌های صورت گرفته این رقم به ۱۱ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: به دلیل کاهش تقاضا و فراوانی گوشت مرغ در حال حاضر واحد‌های صنفی این نرخ را هم شکسته و با قیمت ۹ هزار و ۵۰۰ تومان این ماده غذایی را به مشتری عرضه می‌کنند.

عاشوری گفت: در ۲ روز گذشته قیمت مرغ تا کیلویی هفت هزار تومان هم کاهش پیدا کرد.

به گفته رییس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان کاهش رفت و آمد مردم به بازار، ممنوع شدن مسافرت‌ها و تعطیل شدن گردشگری برای قطع زنجیره انتقال کرونا موجب برهم خوردن تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ شده است.

وی جوجه ریزی فراوان در مرغداری‌های استان را هم دلیل دیگر پایین آمدن قیمت این فرآورده اعلام کرد.

عاشوری تاکید کرد: مرغ همدان در سلامت کامل پرورش، کشتار و بسته بندی می‌شود و خانواده‌ها این فرآورده را بدون دغدغه و نگرانی در سبد غذایی خود قرار دهند.

وی با اشاره به فعالیت تمام مرغ فروشی‌ها گفت: هیچکدام از واحد‌ها تعطیل نیستند و در مرکز و حاشیه شهر و شهرک‌ها به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن گوشت مرغ در بین ۳۷۰ واحد مرغ فروشی شهر همدان توزیع می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار