فرماندار همدان گفت: از روز جمعه ۸ فروردین، هیچ خودروی غیربومی، حتی خودرو‌های پلاک شهرستان‌های دیگر استان تا ۲۰ فروردین، اجازه ورود به همدان را ندارد و خودرو‌های متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ماشین آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد
کد خبر: ۸۳۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 27 March 2020

فرماندار همدان گفت: از روز جمعه ۸ فروردین، هیچ خودروی غیربومی، حتی خودرو‌های پلاک شهرستان‌های دیگر استان تا ۲۰ فروردین، اجازه ورود به همدان را ندارد.

به گزارش تابناک همدان،حسین افشاری افزود: به غیر از خودرو‌های ساکنین شهر همدان، اجازه تردد به هیچ خودرو دیگری داده نخواهد شد و افرادی که به هر دلیلی در این مدت به همدان سفر کردند باید هر چه سریع‌تر همدان را ترک کنند.

خودرو‌های متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ماشین آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد

وی اظهار داشت: براساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور در قالب قطع زنجیره شیوع کرونا تمامی اصناف به غیر واحد‌های صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند تا روز ۲۰ فروردین باید تعطیل باشند و واحد‌های صنفی که از این دستورالعمل تخلف کنند به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد.

فرماندار همدان هم‌چنین بیان داشت: تمامی تفرجگاه‌ها و پارک‌های سطح شهر همدان از روز جمعه تعطیل بوده و هیچ‌کس اجازه اتراق در این مراکز را ندارد.

افشاری ادامه داد: بر اساس طرح قطع زنجیره شیوع کرونا، مسیر گنج‌نامه از ساعت ۶ و‌نیم صبح روز جمعه از میدان کوهنورد (عباس آباد) بسته خواهد بود و ساکنین این منطقه نیز برای تردد باید از شهرداری همدان مجوز بگیرند.


وی گفت: هم‌چنین تردد تمامی خودرو‌های غیربومی در مسیر جاده حیدره پارک خودرو‌ها در مسیر بلوار ارم و تمامی مسیر‌های منتهی به این بلوار ممنوع است.

فرماندار همدان افزود: براساس طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور تمامی ادارات به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با ۳۰ درصد از نیرو‌های خود پاسخ ارباب رجوع را خواهند داد.

افشاری اضافه کرد: کارمندانی هم که محل خدمت آنان شهرستان دیگری است با مجوز تردد همراه داشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم که در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا همکاری داشته به ویژه کادر درمان، پزشکان و پرستاران که پیش قراول مبارزه با کرونا هستند از همگان خواست تا در این طرح نیز همکاری لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار