دکتر منوچهر کرمی با بیان اینکه تا کنون آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان ۲۶۶ نفر گزارش شده، ابراز کرد: ۱۵۷ نفر از این بیماران بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدهاند.
کد خبر: ۸۳۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 25 March 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: متاسفانه ۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در همدان جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش تسنیم دکتر منوچهر کرمی اظهار داشت: از زمان شروع کرونا در استان تاکنون ۲۵ نفر از بیماران مبتلا به این ویروس جان خود را از دست دادهاند.

وی با بیان اینکه تا کنون آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان ۲۶۶ نفر گزارش شده، ابراز کرد: ۱۵۷ نفر از این بیماران بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدهاند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰ نفر از مبتلایان تحت درمان هستند، تصریح کرد: مهمترین وظیفه ما قطع زنجیره ابتلا به این ویروس است.

کرمی با اشاره به اینکه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ مورد مثبت جدید در استان گزارش شده، افزود: این ویروس ممکن است تمامی گروه‌های سنی را درگیر کند.

وی گفت: تاکنون چهار نفر از مبتلایان در گروه سنی زیر ۲۰ سال، ۱۲ نفر در گروه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال و ۳۰ درصد مبتلایان نیز در گروه سنی بالای ۷۰ سال بوده‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه اگر مردم رعایت نکنند و در خانه نمانند شاهد بحران و افزایش آمار مبتلایان خواهیم بود، گفت: رعایت بهداشت فردی، شست و شوی مرتب دست‌ها با آب و صابون و پزهیز از برگزاری و رفتن به میهمانی از مهمترین راه‌های پیشگیری از این بیماری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار