رئیس جمعیت هلال احمر ملایر از تامین ماسک موردنیاز ملایر درآینده نزدیک خبر داد و گفت: اولین کارگاه تولید ماسک در شهرستان ملایر با کمک خیریه حضرت فاطمه زهرا، خیرین و شورای اسلامی روستای توچغاز راه اندازی شده است که تاکنون ۱۵۰۰۰ ماسک تولید شده است.
کد خبر: ۸۳۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵ 18 March 2020

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر ازتامین ماسک مورد نیاز ملایر درآینده نزدیک خبرداد و گفت: اولین کارگاه تولید ماسک در شهرستان ملایر با کمک خیریه حضرت فاطمه زهرا، خیرین و شورای اسلامی روستای توچغاز راه اندازی و تاکنون ۱۵۰۰۰ ماسک تولید شده است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر، حسن آبخو در جریان بازدید اصحاب رسانه، خبرنگاران و مدیران کانال‌های فضای مجازی از کارگاه تولیدماسک خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) این شهرستان گفت: درابتدا ازتلاش و همراهی خبرنگاران رسانه‌های محترم تصویری، مکتوب و فضای مجازی شهرستان قدردانی می‌کنم که در زمینه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم برای مبارزه با بیماری کرونا اقدامات ارزنده‌ای داشته اند.

وی با اشاره به اینکه این اولین کارگاه تولید ماسک در شهرستان ملایر است که با کمک خیریه حضرت فاطمه زهرا، خیرین و شورای اسلامی روستای توچغاز راه اندازی شده است، تصریح کرد: این خیریه درزمینه حمایت ازایتام فعالیت می‌کند، اما درشرایط حاضر که بیماری کرونا سلامت شهروندان را تهدید می‌کند، به تولید ماسک می‌پردازد. 

آبخو اظهار داشت: سالن و چرخ‌های صنعتی توسط خیرین تامین شده و پارچه‌های مورد نیاز هم توسط خیرین از کارخانه بافتینه شهرستان ملایر تامین می‌شود. 

وی ازتولید ۱۵۰۰۰ ماسک تاکنون خبرداد که براساس حواله‌های اداره صمت بین کارکنان بانک ها، شهرداری‌ها، بارفروشان و؛ که در معرض خطربیشتری هستند توزیع می‌شود. 

این مقام مسئول نظارت صنعتی و توزیع از طریق اداره صمت و بهداشتی، شبکه بهداشت و درمان بر روند تولید ماسک را دائمی ذکر کرد و افزود: باهماهنگی به عمل آمده با مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر ماسک‌های تولیدی این کارگاه تا ۲۰ روز آینده به بیماران پیوندی، دیابتی، خردسال و کم بضاعت و نیازمند شهرستان هم تحویل خواهد شد. 

 رئیس هلال احمر ملایر و یکی از اعضای این خیریه ازخیرین و نیکوکاران شهرستان که هرساله و در آستانه عید نوروز اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی و خواروبار می‌کنند، خواست کمک‌های نقدی خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.

وی به نقش حمایتی و واسطه‌ای هلال احمر در اقدامات بشردوستانه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: تلاش داریم در امر تولید ماسک هم این وظیفه خود را انجام دهیم.

تامین ماسک مورد نیاز شهرستان ملایر به همت خیرین روستای چغار

 

تامین ماسک مورد نیاز شهرستان ملایر به همت خیرین روستای چغار

 

تامین ماسک مورد نیاز شهرستان ملایر به همت خیرین روستای چغار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار