علی مالمیر با بیان اینکه تمامی پیام‌های تبلیغاتی و اطلاعیه‌های اسکان مسافر در سایت‌های دیوار، شیپور و دیگر شبکه‌های فروش آنلاین حذف شدند، اظهار کرد: بنا بر دستور استاندار و رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به همدان و عدم پذیرش و اسکان در خانه مسافر‌ها و منازل استیجاری استان، در پی رصد سایت‌ها و فضای مجازی توسط کارشناسان گردشگری، گزارش‌های مردمی و با دستور مقام قضایی و اقدام پلیس فتا به مدیران سایت‌ها و کانال‌های مذکور تذکر داده شد.
کد خبر: ۸۳۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 11 March 2020
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در پی شیوع کروناویروس گفت: در ادامه مراجعه به مالکان منازل استیجاری و خانه مسافر‌ها ۲۵ مورد اخطار کتبی مبنی بر ممنوعیت پذیرش مسافر صادر و یک خانه مسافر پلمب شد.

به گزارش ایسنا، مالمیر بیان کرد: بازرسی‌های میدانی به منظور شناسایی منازل استیجاری و خانه مسافر‌هایی که با وجود هشدار‌ها و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته همچنان اقدام به پذیرش مسافر می‌کنند، توسط کارشناسان گردشگری به همراه عوامل انتظامی مربوطه و مجری طرح خانه مسافر‌های استان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمامی پیام‌های تبلیغاتی و اطلاعیه‌های اسکان مسافر در سایت‌های دیوار، شیپور و دیگر شبکه‌های فروش آنلاین حذف شدند، اظهار کرد: بنا بر دستور استاندار و رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به همدان و عدم پذیرش و اسکان در خانه مسافر‌ها و منازل استیجاری استان، در پی رصد سایت‌ها و فضای مجازی توسط کارشناسان گردشگری، گزارش‌های مردمی و با دستور مقام قضایی و اقدام پلیس فتا به مدیران سایت‌ها و کانال‌های مذکور تذکر داده شد.

مالمیر ضمن تشکر و قدردانی از دستور‌های ویژه دادستان همدان، همکاری نیرو‌های انتطامی و مردم همدان که با احساس مسئولیت نسبت به حفظ سلامت خود و خانواده‌های همدانی پیگیر این موضوع هستند، افزود: گزارش‌های موردی بستر برخورد مناسب با سودجویان و فعالان غیرمجاز اسکان مسافر را فراهم می‌کند و ما همچنان منتظر مشارکت و همکاری گزارش فعالیت‌ها در زمینه اسکان مسافر‌ها در منازل استیجاری، خانه مسافر‌ها و... هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، وی در پایان از همشهریان و هم استانی‌ها خواست با احساس مسئولیت نسبت به حفظ سلامتی خود و دیگر شهروندان از پذیرش مهمان و مسافر خودداری و درصورت مشاهده موارد اسکان غیرمجاز مراتب را به شماره ۳۸۲۷۴۹۴۶ معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گزارش دهند.

به گزارش ایسنا، چندی پیش نیز معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان همدان از پلمب شش خانه مسافر متخلف و ارجاع متخلفان به مراجع قضایی خبر داده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار