مومنعلی دارابی تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمز متولیان بهداشت و درمان شهرستان نهاوند است و در این راستا در بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از مراکز تهیه غذا، فست فود‌ها و نانوایی‌ها با قاطعیت تمام با متخلفان برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ 11 March 2020
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از معرفی ۱۲ نانوایی به علت عدم رعایت مسائل بهداشتی به تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، دارابی از اجرای طرح نظارت، شناسایی و برخورد با واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: واحد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی در راستای کنترل بهداشت محیط، مراکز عرضه مواد غذایی را بازرسی و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌کند.

وی اظهار کرد: طی بازرسی‌های صورت گرفته در چند روز اخیر به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ۱۲ واحد نانوایی به علت عدم رعایت بهداشت فردی و محیطی به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: طی نظارت صورت گرفته در ماه گذشته چندین واحد صنفی پلمب و یا به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی به تعزیرات حکومتی و به دادگاه معرفی شدند.

وی تصریح کرد: سلامت مردم خط قرمز متولیان بهداشت و درمان شهرستان نهاوند است و در این راستا در بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از مراکز تهیه غذا، فست فود‌ها و نانوایی‌ها با قاطعیت تمام با متخلفان برخورد خواهد شد.

دارابی از مردم خواست تا هرگونه تخلف بهداشتی را به مرکز بهداشت و درمان شهرستان و یا بازرسان سیار اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار