سید سعید شاهرخی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های استان همدان را مشخص کرد تا در صورت کمبود اقدام شود و از توان اتاق بازرگانی و سازمان صمت در رفع نیاز‌ها استفاده می‌شود، اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در استان همدان لغو شده است.
کد خبر: ۸۳۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 11 March 2020
استاندار همدان از بسیج امکانات و ظرفیت‌های استان همدان برای تأمین تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌ها خبر داد.

به گزارش مهر، شاهرخی مردم استان همدان را به همکاری در کنترل ویروس کرونا دعوت کرد و از مردم خواست در منزل بمانند و در حد ضرورت از منزل خارج شوند.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت استان همدان برای تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها و مردم استان برای پیشگیری از بیماری، به کار گرفته می‌شود، گفت: باید ظرفیت تمامی واحد‌های تولیدی استان همدان در تأمین اقلام مورد نیاز بیمارستان‌ها اعم از ماسک، لباس‌های حفاظتی یک بار مصرف و مواد ضدعفونی کننده و دارو به کار گرفته شود.

شاهرخی با بیان اینکه امیدواریم با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان نیاز‌ها را در داخل استان تأمین کنیم کمااینکه توجه ما باید به تأمین نیاز‌های استان همدان معطوف شود، گفت: در خصوص مشکل انتشار ویروس کرونا باید درک صحیح، دقیق و مؤثری از شرایط داشته باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه فرصتی برای جبران اشتباه وجود ندارد و در صورت کم کاری بابت آن متحمل پرداخت هزینه هستیم، گفت: نبود امکانات و برنامه ریزی غلط، افراد بیشتری را درگیر این ویروس می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه باید ظرفیت‌های استان همدان را مشخص کرد تا در صورت کمبود اقدام شود و از توان اتاق بازرگانی و سازمان صمت در رفع نیاز‌ها استفاده می‌شود، اضافه کرد: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در استان همدان لغو شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز گفت: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در استان همدان لغو شده و مراکز اسکان هیچ گونه فعالیتی ندارند.

محمد پورداود اظهار کرد: ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان همدان شامل تمامی مدارس اسکان پذیر، خانه‌های معلم، و سایر اقامتگاه‌ها و اردوگاه‌ها هیچ گونه فعالیتی ندارند.

پورداود افزود: در راستای حفظ سلامت هموطنان به ویژه فرهنگیان و مقابله با بیماری کرونا، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان همزمان با سراسر کشور در سطح استان همدان لغو شده و رزو اینترنتی مسافران نوروزی نیز متوقف شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار