احمد گازرانی با تاکید بر اینکه اوضاع اقتصادی بازاریان خوب نیست و به علت کمبود مشتری و بازار راکد توانایی پرداخت اجاره مغازه‌های خود را ندارند، تصریح کرد: بنابراین از مالکان صنفی می‌خواهیم سخاوتمندی مالکان پاساژ مهستان را الگوی خود قرار دهند و به بهبود وضع اقتصادی بازاریان کمک کنند.
کد خبر: ۸۳۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ 11 March 2020
دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان گفت: امروز مالکان پاساژ مهستان همدان با هماهنگی و همکاری یکدیگر اجاره اسفند ماه را بر مستاجران خود بخشیدند.

به گزارش تسنیم، گازرانی اظهار داشت: همه کاسبان یک سال را در انتظار رونق بازار شب عید و اسفند ماه بودند، اما متاسفانه شیوع ویروس کرونا که سبب حضورکمرنگ مردم در بازار شده، کاسبان را با مشکل مواجه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اوضاع اقتصادی بازاریان خوب نیست و به علت کمبود مشتری و بازار راکد توانایی پرداخت اجاره مغازه‌های خود را ندارند، تصریح کرد: بنابراین از مالکان صنفی می‌خواهیم سخاوتمندی مالکان پاساژ مهستان را الگوی خود قرار دهند و به بهبود وضع اقتصادی بازاریان کمک کنند.

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه بسیاری از واحد‌های صنفی در این ماه حتی توانایی پرداخت پول آب، گاز و برق مغازه خود را نخواهند داشت، عنوان کرد: از اداره مالیاتی میخواهیم در این شرایط سری به بازار بزنند و با مشاهده اوضاع واحوال نامساعد بازاریان تصمیمی برای مالیات این واحد‌ها در سال آینده بگیرند.

گازرانی با بیان اینکه اگر بازار شب عید را از بازاریان بگیریم دیگر چیزی برایشان باقی نمی‌ماند، اظهار داشت: بسیاری از اغذیه فروشی‌ها و واحد‌های صنفی تصمیم به تعطیلی فروشگاه خود گرفتند، اما فعلا این تعطیلی را به صلاح نمی‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه تمامی نکات آموزشی و بهداشتی درباره پیشگیری و مقابله با کرونا را در اختیار واحد‌های صنفی قرار دادیم، تصریح کرد: بیشتر واحد‌ها نسبت به رعایت بهداشت فردی و محیطی مصمم هستند و مرتب مغازه خود را ضدعفونی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار