رضا عباسی تأکید کرد: در سال زراعی که دولت خرید حمایتی را ابلاغ کرد بیش ۱۸ هزار تن گوجه‌فرنگی از مزارع استان همدان برداشت شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت.
کد خبر: ۸۳۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 10 March 2020
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از تسویه مطالبات گوجه‌کاران همدانی خبر داد.

به گزارش فارس، عباسی از تسویه مطالبات گوجه‌کاران خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی خرید حمایتی محصول گوجه فرنگی در استان همدان معادل ۴.۱۳۸.۶۱۲.۰۱۰ ریال بوده که خوشبختانه به طور کامل پرداخت شده است.

وی میزان خرید محصول گوجه‌فرنگی را در این استان ۴۴۸.۳۸۷ کیلوگرم عنوان کرد و افزود: ۳ هزار تن از این محصول به صورت مستقیم از کشاورزان به صورت توافقی خریداری شده و به صنایع تبدیلی تحویل شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: افزایش قیمت محصول گوجه‌فرنگی در سال زراعی گذشته سبب ترغیب کشاورزان به کشت این محصول در سال زراعی بعد شده بود که این امر افزایش قابل توجه تولید کاهش شدید قیمت را به دنبال داشت که در نهایت سبب ضرورت ورود دولت برای جبران زیان کشاورزان شد.

وی تأکید کرد: در سال زراعی که دولت خرید حمایتی را ابلاغ کرد بیش ۱۸ هزار تن گوجه‌فرنگی از مزارع استان همدان برداشت شد که در مقایسه با سال گذشته افزایش قابل توجهی داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار