رضا عباسی تصریح کرد: برای طرح تنظیم بازار میوه، امسال ۶۰۰ تن سیب و ۱۳۰۰ تن پرتقال تهیه و ذخیره شده است که با توجه به این ذخیره سازی بازار عرضه و تقاضا تنظیم خواهد شد.
کد خبر: ۸۳۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 10 March 2020
مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از تأمین میوه شب عید توسط اتحادیه تعاون روستایی این استان خبر داد و گفت: میوه شب عید در روز‌های پایانی سال عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عباسی اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته تأمین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال توسط اتحادیه تعاون روستایی انجام شده و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: برای طرح تنظیم بازار میوه، امسال ۶۰۰ تن سیب و ۱۳۰۰ تن پرتقال تهیه و ذخیره شده است که با توجه به این ذخیره سازی بازار عرضه و تقاضا تنظیم خواهد شد.

عباسی ادامه داد: امسال سازمان صمت به علت واگذاری وظایف بازرگانی به وزارتخانه متبوع آن مسئولیت تأمین و توزیع میوه طرح تنظیم بازار را دارد، اما اتحادیه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر تأمین میوه طرح تعیین شده است.

وی با بیان اینکه زمان عرضه میوه طرح تنظیم بازار در روز‌های پایانی اسفندماه خواهد بود، خاطرنشان کرد: قیمت براساس دستورالعمل‌های ابلاغی و درنظر گرفتن قیمت سیب و پرتقال در بازار تعیین می‌شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان گفت: ۵۰ مرکز عرضه در سطح شهر همدان برای توزیع میوه طرح تنظیم بازار درنظر گرفته شده و در شهرستان‌ها نیز مراکز عرصه پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار