علیرضا خرمرودی اظهار داشت: انجام بازی‌های فکری علاوه بر اینکه می‌تواند خانواده‌ها را گردهم جمع کند، بر تقویت قدرت فکر و حافظه، افزایش روحیه و بالارفتن نشاط و شادابی در خانه و بین اعضای خانواده منجر می‌شود.
کد خبر: ۸۲۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 08 March 2020
مسوول کمیته بازی‌های فکری هیات ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: باتوجه به تاکید مسوولان بهداشتی مبنی بر ماندگاری مردم در خانه به جهت پیشگیری از ویروس کرونا، بازی‌های فکری بهترین سرگرمی برای گذراندن این ایام شناخته می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: خانواده‌ها می‌توانند با کمی ذوق و خلاقیت، این روز‌ها را به ماندنی‌ترین روز‌های زندگی خود تبدیل کنند و کانون دورهمی خود را به فضایی شاد و دلنشین تبدیل کنند.

خرمرودی خاطرنشان کرد: بازی‌هایی نظیر مکعب روبیک، دومینو، دوزبازی، جدول سودوکو، برج جنکا، پنتاگو، آبلون، پل ماکارونی و اتللو جزو بازی‌های فکری هستند که می‌تواند به خوبی اوقات فراغت خانواده‌ها در خانه را پر کند.

مسوول کمیته بازی‌های فکری هیات ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به تاثیر زیاد بازی‌های فکری در رشد ذهنی و افزایش ضریب هوشی کودکان اظهار داشت: بازی‌های فکری نوعی آفرینندگی، فرآیند ذهنی، شیوه تفکر و رویکردی در حل مساله است که کمک مبتکرانه‌ای برای درک و فهم کودک، به خصوص در سال‌های ابتدای دبستان می‌کند.

طبق اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تعداد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۲۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۴۵ نفر رسیده و همچنین هزار و ۶۶۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

تعداد بیماران کووید - ۱۹ در استان همدان به ۳۴ تن رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار