معاون وظیفه عمومی استان همدان نیز از تمدید زمان اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی به مراکز آموزش خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۳ 04 March 2020
معاون اجتماعی انتظامی استان همدان از ممنوعیت هرگونه فعالیت اماکن و سالن‌های ورزشی به علت شیوع بیماری کرونا در استان همدان خبر داد.

به گزارش مهر، حسین بشری گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و بنا به درخواست اداره کل ورزش و جوانان فعالیت اماکن و سالن‌های ورزشی در استان همدان ممنوع است.

وی افزود: بازرسان اداره اماکن پلیس امنیت عمومی استان همدان با تشدید بازرسی از این گونه مکان‌ها با متخلفین برخورد و در صورت مشاهده نسبت به پلمب اقدام خواهند کرد.

معاون اجتماعی انتظامی استان همدان اضافه کرد: این تصمیم به منظور حفظ سلامت و تأمین امنیت روانی شهروندان اخذ و از سرگیری فعالیت اماکن و سالن‌های ورزشی در استان، مجدداً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی استان همدان نیز از تمدید زمان اعزام مشمولان خدمت وظیفه عمومی به مراکز آموزش خبر داد.

سرهنگ علیرضا خزاعی در تشریح این خبر گفت: برابر ابلاغیه اخیر ستاد کل نیرو‌های مسلح با توجه به شیوع ویروس کرونا در بسیاری از مناطق کشور و به منظور اتخاذ تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه در مراکز آموزش رزم مقدماتی کارکنان وظیفه، اعزام مشمولین ۱۹ اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: زمان اعزام مشمولان فوق دیپلم دارای برگ اعزام ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ به اول اردیبهشت سال ۱۳۹۹ موکول شد.

سرهنگ خزاعی بیان داشت: همچنین زمان اعزام مشمولان دیپلم و عادی (زیر دیپلم) دارای برگ اعزام ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ به سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ موکول شد.

معاون وظیفه عمومی استان همدان با تقدیر از همراهی مشمولان خدمت وظیفه عمومی گفت: مشمولان خدمت وظیفه عمومی در سراسر استان همدان باید در تاریخ‌های اعلامی برای اعزام به محل‌های تعیین شده مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار