علیرضا مدرکیان با بیان اینکه با تعطیلی موقت مراکز خدمات زیبایی و دندانپزشکی که ضرورتی برای مردم ندارد، مشکلی نداریم، تصریح کرد:، اما پزشکان عمومی، داخلی، عفونی و زنان و زایمان موظف به خدمات‌رسانی به بیماران بوده و اجازه تعطیلی مطب را ندارند.
کد خبر: ۸۲۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ 04 March 2020
رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: تعطیلی خودسرانه مطب‌های پزشکان در همدان ممنوع است.

به گزارش تسنیم، مدرکیان اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت پیش آمده، شاید برخی پزشکان تصمیم به تعطیلی مطب خود بگیرند، اما باید گفت که هیچ پزشکی بدون هماهنگی اجازه تعطیلی مطب و قطع خدمات را ندارد.

وی با بیان اینکه با تعطیلی موقت مراکز خدمات زیبایی و دندانپزشکی که ضرورتی برای مردم ندارد، مشکلی نداریم، تصریح کرد:، اما پزشکان عمومی، داخلی، عفونی و زنان و زایمان موظف به خدمات‌رسانی به بیماران بوده و اجازه تعطیلی مطب را ندارند.

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان با تاکید بر اینکه از دیروز بازرسان ما در حال گشت‌زنی در سطح شهر و نظارت بر مطب‌ها هستند، ابراز کرد: فعلا مشکل خاصی گزارش نشده است.

مدرکیان با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از سوی مردم مبنی بر تعطیلی مطب‌های خصوصی دریافت نشده است، گفت: فقط سه مورد از مطب‌ها تعطیل بودند که آن هم به‌خاطر کسالت پزشکان بوده است.

وی با بیان اینکه هر ساله در ایام تعطیلات نوروز بخشی از مطب‌های پزشکان فعال است، تصریح کرد: امسال نیز پزشکان در ایام نوروز با قوت بیشتری فعال خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار