دارویوش صفاری با بیان اینکه گوشت بر روی گوشت‌های ۴۰ هزار تومانی عبارت معیشتی و وارداتی درج شده است، ابراز کرد: نوع دیگری از گوشت منجمد نیز با قیمت کیلویی ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان در سطح بازار موجود است.
کد خبر: ۸۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 04 March 2020
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: توزیع گوشت منجمد ۴۰ هزار تومانی در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای همدان آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، صفاری اظهار داشت: از روز‌های گذشته توزیع گوشت منجمد با قیمت کیلویی ۴۰ هزار تومان با عنوان گوشت معیشتی در فروشگاه‌های سطح شهر شروع شده است.

وی با بیان اینکه گوشت بر روی گوشت‌های ۴۰ هزار تومانی عبارت معیشتی و وارداتی درج شده است، ابراز کرد: نوع دیگری از گوشت منجمد نیز با قیمت کیلویی ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان در سطح بازار موجود است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت استان همدان با تاکید بر اینکه گوشت به مقدار کافی در بین فروشگاه‌ها توزیع شده، تصریح کرد: با فروشگاه‌های گران فروش و واحد‌هایی که گوشت را عرضه نکنند برخورد می‌شود.

صفاری با بیان اینکه برنج پاکستانی هم به اندازه نیاز مردم در بازار توزیع شده است، ابراز کرد: این نوع برنج نیز با قیمت کیلویی ۸ تا ۸ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی در بخش دیگری از گفت‌وگو با بیان اینکه در روز‌های گذشته بیشترین تخلفات کشف شده مربوط به احتکار و عدم عرضه لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده بوده است، گفت: این کالا‌ها از متخلفان گرفته شده و در سطح بازار توزیع می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار