تیمور کرمی مقدم با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال به صورت غیرحضوری و با همکاری اصناف و بازاریان خیران و مردم در حال انجام است گفت: ۱۶ اکیپ از همکاران ما در کمیته امداد از فردا با مراجعه به ادارات، نهادها، اصناف، بانک و... کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بر عهده خواهند داشت.
کد خبر: ۸۲۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 04 March 2020
مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری به صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: ۱۶ اکیپ از همکاران کمیته امداد از فردا با مراجعه به ادارات، نهادها، اصناف، بانک و... کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را انجام می‌دهند.

به گزارش فارس، کرمی مقدم با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جشن نیکوکاری در شهرستان ملایر برگزار می‌شود اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال جشن نیکوکاری در مدارس، مصلا‌ها و معابر برگزار نخواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال به صورت غیرحضوری و با همکاری اصناف و بازاریان خیران و مردم در حال انجام است گفت: ۱۶ اکیپ از همکاران ما در کمیته امداد از فردا با مراجعه به ادارات، نهادها، اصناف، بانک و... کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را بر عهده خواهند داشت.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه تاکنون ۱۰۴ میلیون تومان کالا و ۹۶ میلیون تومان پول نقد برای جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این میزان جمع‌آوری به ۲۵۰ میلیون تومان برسد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت تردد مردم، کمیته امداد تبلیغات خود را در فضای مجازی بیشتر کرده است گفت: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره حساب‌های اعلام شده کمک‌های نقدی خود را به نیازمندان زبر پوشش این نهاد ارائه کنند.

کرمی مقدم تصریح کرد: به محض جمع‌آوری کمک‌های مردم بسته‌های پوشاک، کفش و سایر ملزومات تفکیک و تا قبل از عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸۰ میلیون تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد تصریح کرد: این میزان شامل ۱۳۰ میلیون تومان کالا و ۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی بود.

مدیر کمیته امداد ملایر از فعالیت ۱۵ مرکز نیکوکاری در شهرستان خبر داد و گفت: این مراکز نیز کمک‌های مردم نیکوکار را جمع آوری و به دست نیازمندان می‌رسانند.

وی با اشاره به جمع آوری کمک‌های مردم برای تهیه سبد غذایی عید و توزیع بین خانواده‌های نیازمند گفت: قرار است در این طرح ۲ هزار سبد غذایی به افراد زیر پوشش در شب عید اهدا شود.

کرمی مقدم گفت: مبلغ ریالی هر سبد کالا ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود که از خیران و نیکوکاران درخواست داریم در این راستا کمیته امداد ملایر را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷ هزار خانوار در قالب ۲۱ هزار نفر از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند خاطر‌نشان کرد: امیدوارم خیران و مردم نیکوکار همچون گذشته این نهاد را در کمک به خانواده‌های نیازمند یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار