رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: با توجه به شیوع کروناویروس و لزوم جلوگیری از انتقال بیماری و رعایت اصول بهداشتی، برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و یا مراجعه غیرضرور به کلیه آرامستان‌های سطح شهر و باغ بهشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
کد خبر: ۸۲۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 04 March 2020
رئیس کمیته اطلاع رسانی کروناویروس شهرستان نهاوند درباره انتشار خبر مرگ یک کودک هفت ساله مشکوک به کروناویروس در یکی از بیمارستان نهاوند توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، مهرداد سلگی مطرح کرد: خبر فوت یک کودک هفت ساله در بیمارستان نهاوند بر اثر کروناویروس صحت ندارد چرا که کودک قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود و هیچ علائم حیاتی و علائمی از کروناویروس در او دیده نشده است.
 
وی بیان کرد: تا این لحظه هیچ موارد مثبتی از کروناویروس در شهرستان نهاوند اعلام نشده است و به محض وجود موارد مثبت حتماً به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی با تأکید بر تأثیر بسیار این دست اقدامات در مقابله با بازار شایعات گفت: باور کنید شایعات مخرب‌تر و مرگبارتر از این ویروس هستند و برای مقابله با آن هر کاری کنیم ارزش دارد، اما مهم‌تر از هر اقدامی، نقش ما مورد اهمیت است. اینکه نباید شایعات را باور کنیم یا به آن‌ها اهمیت دهیم و یا مقدمات تکثیرشان را فراهم آوریم. باید به شایعات توجه نکرد و استرس هم نداشت و صرفاً با دقت و مراقبت پیشگیری کرد و به دیگران نیز آموزش داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند نیز گفت: با توجه به شیوع کروناویروس و لزوم جلوگیری از انتقال بیماری و رعایت اصول بهداشتی، برگزاری هر گونه مراسم، تجمع و یا مراجعه غیرضرور به کلیه آرامستان‌های سطح شهر و باغ بهشت تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مؤمنعلی دارابی از شهروندان درخواست کرد ضمن جدی گرفتن بهداشت فردی و اجتماعی تا کنترل کامل این بیماری با احترام به اخطاریه‌ها و دستورالعمل‌های صادره، خدمتگزاران خود را در این سازمان که در خط مقدم مواجهه با این ویروس هستند، یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار