کیانوش جهانپور گفت: از ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، ۳۸ نفر مربوط به تهران، ۲۳ نفر مربوط به گیلان، هفت نفر مربوط به قم، هشت نفر مربوط به اصفهان، هفت نفر مربوط به مازندران، پنج نفر مربوط به اردبیل، ۳ نفر مربوط به البرز، سه نفر مربوط به سمنان، سه نفر مربوط به لرستان، دو نفر مربوط به آذربایجان شرقی، دو نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، یک نفر مربوط به خراسان رضوی، یک نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است.
کد خبر: ۸۲۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 27 February 2020
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت: از ظهر دیروز تا پیش از ظهر امروز در کشور، ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شده‌اند و مجموع مبتلایان به این بیماری به ۲۴۵ نفر رسید.

به گزارش فارس، جهانپور اظهار داشت: دلیل افزایش سرعت در تعداد و تشخیص موارد مثبت ابتلا به کرونا، افزایش تعداد آزمایشگاه‌ها در کشور است، همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر از مبتلایان به این بیماری جان خود را از دست دادند و تعداد جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۲۶ نفر افزایش یافت.

وی افزود: از ۱۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، ۳۸ نفر مربوط به تهران، ۲۳ نفر مربوط به گیلان، هفت نفر مربوط به قم، هشت نفر مربوط به اصفهان، هفت نفر مربوط به مازندران، پنج نفر مربوط به اردبیل، ۳ نفر مربوط به البرز، سه نفر مربوط به سمنان، سه نفر مربوط به لرستان، دو نفر مربوط به آذربایجان شرقی، دو نفر مربوط به کرمانشاه، یک نفر مربوط به همدان، یک نفر مربوط به خراسان رضوی، یک نفر مربوط به کردستان، یک نفر مربوط به یزد و یک نفر مربوط به آذربایجان غربی است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با کروناویروس که شب گذشته در وزارت بهداشت برگزار شد، برای تایید و ابلاغ به رییس جمهور تقدیم شده و کماکان بیشترین تاکید ما بر محدودیت در رفت و آمد و سفر‌های شهری و بین شهری غیرضروری است.

جهانپور یادآور شد: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری در پیامی از زحمات نیرو‌های بهداشتی و درمانی کشور در مورد کروناویروس تقدیر کردند و پویش مدافعان سلامت برای تقدیر از خدمات جامعه پزشکی، پرستاری، آزمایشگاهی و نیرو‌های بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش در کشور راه‌اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار