حسن خانجانی از تمام عوامل دست‌اندرکار در بازار خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات حساسیت لازم را مد نظر قرار دهند تا شاهد ورود دادستانی و اعمال قانون در ارتباط با موارد تخلف نباشند، زیرا در این حوزه با کسی اغماض نخواهد شد.
کد خبر: ۸۲۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲ 27 February 2020
دادستان همدان با بیان اینکه مطابق قانون با محتکران و گرانفروشان برخورد خواهد شد، گفت: قانون در موارد حاد برای متخلفان اعدام نیز در نظر گرفته است ضمن اینکه به هیچ وجه با متخلفان اغماض نخواهد شد.

به گزارش فارس، خانجانی با بیان اینکه مسؤولیت واحد‌های صنفی در راستای مقابله با احتکار و گرانفروشی بر عهده تعزیرات حکومتی است اظهار کرد: اگر بخشی به جز واحد صنفی در این زمینه مرتکب تخلف شود، ما ورود می‌کنیم و برخورد لازم را انجام خواهیم داد.

وی با تأکید بر اینکه اگر تعزیرات حکومتی اعلام کند که واحد صنفی باید پلمب شود دستورات لازم در این راستا صادر خواهد شد افزود: در همین راستا در چند روز گذشته دستور پلمب سه واحد صنفی در همدان صادر شد.

دادستان همدان با اشاره به اینکه در زمینه گرانفروشی یک مورد غیر از واحد صنفی نیز برخورد شده است تصریح کرد: بدون تردید اگر هر شخص و یا بخشی در شرایط ویژه پیش رو مرتکب تخلف به خصوص احتکار شود، با جدیت برخورد‌های لازم صورت خواهد شد.

وی با بیان اینکه با این افراد مطابق مواد قانونی برخورد می‌شود ادامه داد: نوع تخلف و میزان آن با توجه به قانون تعیین و مجازات اعمال می‌شود و حتی در موارد حاد قانون برای متخلفان اعدام نیز در نظر گرفته است.

خانجانی با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی اطلاعیه‌های لازم را به واحد‌های صنفی استان اعلام کرده است خاطرنشان کرد: تعزیرات به داروخانه‌ها نیز اطلاعیه‌های لازم را ابلاغ و نظارت را اعمال می‌کند.

وی در پایان از تمام عوامل دست‌اندرکار در بازار خواست نسبت به رعایت قوانین و مقررات حساسیت لازم را مد نظر قرار دهند تا شاهد ورود دادستانی و اعمال قانون در ارتباط با موارد تخلف نباشند، زیرا در این حوزه با کسی اغماض نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار