محمدحسن باقری‌شکیب از خروج سامانه بارشی طی بعدازظهر امروز خبر داد و افزود: بیشترین بارش‌های دو روز گذشته مربوط به شهرستان نهاوند با ۱۱۸ میلی متر و کمترین میزان بارش در ایستگاه هواشناسی همدان-فرودگاه با ۶۳ میلی متر ثبت شده است.
کد خبر: ۸۲۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 27 February 2020
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان از کاهش محسوس دما و آخر هفته‌ای سرد برای همدانی‌ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، باقری‌شکیب در تشریح وضعیت دما و بارش در آخر هفته اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته با فعالیت سامانه بارشی قوی در سطح استان همدان شاهد بارش‌های خوبی بودیم و تا ظهر امروز هم بارش‌ها به صورت ضعیف و خفیف ادامه داشت.

وی از خروج سامانه بارشی طی بعدازظهر امروز خبر داد و افزود: بیشترین بارش‌های دو روز گذشته مربوط به شهرستان نهاوند با ۱۱۸ میلی متر و کمترین میزان بارش در ایستگاه هواشناسی همدان-فرودگاه با ۶۳ میلی متر ثبت شده است.

باقری شکیب با بیان اینکه میزان بارندگی در شهرستان تویسرکان ۱۱۶ میلی متر، ایستگاه دانشگاه بوعلی ۷۵ میلی متر و در سایر نقاط استان نیز بارش‌ها بیشتر از ۶۵ میلی متر بوده است، خاطرنشان کرد:صبح فردا کاهش محسوس دما پیش بینی شده و دمای استان حداقل به ۴ تا ۵ درجه زیرصفر خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۸ درجه سانتی گراد گرم‌ترین و گل تپه با منفی یک درجه سردترین نقطه استان بوده است، گفت: تغییرات دمایی همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین صفر تا ۷ درجه سانتی گراد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار