علیرضا حسن پور با بیان‌اینکه در پی شیوع کروناویروس و به منظور نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی هر روز دو تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان فعال هستند، اعلام کرد: یک تیم در شهرستان‌ها تشکیل شده و به بازرسی و کنترل بازار اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۸۲۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 27 February 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد: سه واحد تجهیزات پزشکی متخلف در همدان پلمب شد و دو پرونده گرانفروشی در این حوزه نیز در حال بررسی است و تا ۲۴ ساعت آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حسن‌پور با اشاره به آماده باش تمامی گشت‌های بازرسی این اداره کل در زمینه گرانفروشی‌ها و اقدامات صورت گرفته در کنترل کروناویروس در استان خاطرنشان کرد: داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی و همچنین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی در سطح استان در حال بازرسی و بررسی بوده و مراقب هر گونه تخلف در نحوه عرضه اقلام بهداشتی در استان هستیم.

وی تصریح کرد: طرح بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات آغاز شده و با توجه به درخواست‌های مردم در زمینه عرضه ماسک طرح بازرسی از داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی تشدید یافته است.

حسن پور با بیان‌اینکه در پی شیوع کروناویروس و به منظور نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی هر روز دو تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان فعال هستند، اعلام کرد: یک تیم در شهرستان‌ها تشکیل شده و به بازرسی و کنترل بازار اقدام می‌کنند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته چندین فقره پرونده با عناوین گرانفروشی تشکیل و دستور پلمب سه واحد تجهیزات پزشکی نیز صادر شده است ضمن اینکه در روز گذشته دو پرونده گرانفروشی در تجهیزات پزشکی گزارش شده که در حال بررسی است و تا ۲۴ ساعت آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی و تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار