معاون وزیر بهداشت کشورمان که این روز‌ها نام و تصویرش بسیار شنیده و دیده می‌شود، به مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور پیوست؛ نود و نهمین مبتلای قطعی کووید ۱۹ در ایران! مبتلایی نام آشنا و مشهور که با روحیه ستودنی از شکست کرونا می‌گوید.
کد خبر: ۸۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ 25 February 2020
معاون وزیر بهداشت کشورمان که این روز‌ها نام و تصویرش بسیار شنیده و دیده می‌شود، به مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور پیوست؛ ۹۹ مین مبتلای قطعی کووید ۱۹ در ایران! مبتلایی نام آشنا و مشهور که با روحیه ستودنی در ویدئویی از شکست کرونا می‌گوید.

به گزارش تابناک همدان، معاون وزیر بهداشت کشورمان که این روز‌ها نام و تصویرش بسیار شنیده و دیده می‌شود، به مبتلایان قطعی ویروس کرونا در کشور پیوست؛ ۹۹ مین مبتلای قطعی کووید ۱۹ در ایران!

به گزارش «تابناک»؛ علیرضا وهاب‌زاده، مشاور رسانه‌ای وزیر بهداشت در توییتی از این موضوع خبر داد و نوشت: «تست کرونای دکتر حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت که در چند روز گذشته در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور داشت، مثبت اعلام شد.»
 
دقایقی بعد از انتشار این توییت، خبر ابتلای معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان تایید شد و بلافاصله حریرچی با انتشار ویدئویی بر این موضوع صحه گذارد و تاکید کرد، «حتما کرونا را شکست می‌دهیم!»

گفتنی است، حریرچی اخیرا با دستور وزیر بهداشت کشورمان به سمت دبیر ستاد مقابله با کرونا انتخاب شده بود و سخنان وی در برنامه‌های مختلف صدا و سیما در خصوص این بیماری و به طور ویژه تر، واکنش وی به ادعای نماینده قم در مجلس در خصوص جان باختن ۵۰ تن در روز‌های گذشته، در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی یافته است.
 
از جمله نکات جالب توجه در مجادله روز گذشته میان امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس و مسئولان وزارت بهداشت از جمله حریرچی که به مجلس رفته بودند، تاکید نماینده قم بر حضور نداشتن مسئولان وزارت بهداشت بر حضور در قم به عنوان کانون شیوع ویروس بود که حالا ابتلای حریرچی خط بطلان بر آن می‌کشد.
 
تست ابتلای معاون وزیر بهداشت به ویروس کرونا هم «مثبت» شد/ حریرچی: من هم کرونایی شدم؛ حتما کرونا را شکست می‌دهیم
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار