رضا قاسمی گفت: کنسرت «مهدی احمدوند» خواننده به نام پاپ کشور هم قرار بود در ۱۳ اسفندماه در شهرستان برگزار شود که این برنامه نیز به علت شیوع کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۸۲۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 27 February 2020
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد از احتمال لغو همایش بزرگداشت سیدجمال به علت بحث شیوع جهانی کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا، قاسمی اظهار کرد: هنوز در این رابطه تصمیمی گرفته نشده، اما احتمال لغو و به تأخیر افتادن این همایش در ۱۸ اسفند، روز اسدآباد وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کنسرت «مهدی احمدوند» خواننده به نام پاپ کشور هم قرار بود در ۱۳ اسفندماه در شهرستان برگزار شود که این برنامه نیز به علت شیوع کرونا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

قاسمی در ادامه با بیان اینکه بنای یادبود سیدجمال به یک مجموعه پویای فرهنگی در شهرستان تبدیل خواهد شد و برنامه داریم به یک پاتوق فرهنگی مبدل شود، گفت: از دو ماه پیش انجمن‌های ادبی شهرستان در این بنا مستقر شده اند و تجهیزات لازم برای بنای یادبود و فعالیت انجمن‌ها توسط اداره کل تأمین شد.

وی از افتتاح نگارخانه شهرستان و کتابخانه تخصصی سیدجمال در بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: در سالجاری اداره کل ارشاد اسلامی استان به ارزش بیش از ۷۳ میلیون تومان تجهیزات به کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان اسدآباد کمک کرده است.

قاسمی با اشاره به وجود ۵۷ کانون فرهنگی، هنری در سطح شهر و روستا‌های اسدآباد، بیان کرد: امسال ۴۸ کانون در ایام اوقات فراغت برنامه‌های مختلفی در سطح مساجد داشتند و ۵۰۰۰ نفر در کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، تفریحی و اردویی شرکت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار