علی مرادی‌پور اظهار کرد: ۶۰ تا ۷۰ درصد مسافران تور‌های آژانس‌ها در کل مسیر‌ها به ویژه در مقاصد زیارتی به دنبال کنسل کردن بلیط‌های خود هستند.
کد خبر: ۸۲۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 25 February 2020
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان از جهش ۵۰ درصدی لغو سفر‌های مسافران در همدان خبر داد و گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور رعب و وحشتی در مردم ایجاد شده که از دو روز گذشته لغو تور‌ها و سفر‌های آژانس‌های مسافرتی همدان به ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی درباره عدم دریافت خسارت لغو بلیط از مسافران، تصریح کرد: باید این موضوع به صورت کتبی ابلاغ شود تا بتوانیم از افرادی که بلیط‌های خود را لغو می‌کنند، خسارت دریافت نکنیم.

مرادی‌پور ادامه داد: در حال حاضر راه‌آهن و شرکت‌های هواپیمایی اعلام کردند به هیچ وجه نمی‌توانند مبالغ بلیط را به طور کامل به مردم بازگردانند.

وی با بیان اینکه آژانس‌های مسافرتی به امید نوروز بودند که درآمدی داشته باشند، اما با شرایط موجود با چالش روبرو شدند، خاطرنشان کرد: آژانس‌های مسافرتی همدان تاکنون با مسافرانی که به دنبال لغو بلیط و تور‌های خود هستند، همکاری داشته اند، اما واقعاً این موضوع به ضرر آژانس‌ها تمام می‌شود و باید فکری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار