این روز‌ها هر چند بین شورا و مدیریت شهری بار‌ها شاهد آشکار شدن اختلاف‌ها و همسو نبودن در برخی تصمیم گیری‌ها هستیم، اما برخی اعضای شورا بی تمایل به تغییر در راس مدیریت شهری نیستند و راه را برای تحقق این امر باز می‌گذارند.
کد خبر: ۸۲۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 24 February 2020
عزم جدی عباس صوفی شهردار همدان برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال، مدیریت شهری را در آستانه تغییر جایگاه قرار داده است.

به گزارش ایرنا، هر چند شورانشینان از شهردار همدان به دلیل نداشتن هماهنگی مبنی بر حضور در انتخابات آزاد فدراسیون فوتبال گلایه‌مند و دست به انتقاد زدند، اما برخی از آن‌ها بی تمایل برای خروج او از کابینه شهرداری نیستند.

این روز‌ها هر چند بین شورا و مدیریت شهری بار‌ها شاهد آشکار شدن اختلاف‌ها و همسو نبودن در برخی تصمیم گیری‌ها هستیم، اما برخی اعضای شورا بی تمایل به تغییر در راس مدیریت شهری نیستند و راه را برای تحقق این امر باز می‌گذارند.

انتقاد‌های گاه و بیگاه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان از عملکرد بخش‌های مختلف مدیریت شهری بیش از گذشته به میزان اختلاف‌ها دامن می‌زند.

در این بین اگرچه صوفی نزد عده‌ای به عنوان شهردار جهادی شناخته می‌شود، اما برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان عملکرد وی را بار‌ها به چالش کشیده اند.

اعتراض‌ها بر نبود هماهنگی صوفی جهت شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال اگرچه بهانه‌ای بیش متصور نمی‌شود، اما مسیری هموار برای منتقدانش در شورا است تا بتوانند بدون دردسر و حاشیه او را از راس مدیریت شهری کنار بزنند.

همین مساله سبب شد تا حامیان شهردار همدان در شورا به منتقدانش عنوان کنند که اگر درصدد کنار زدن وی هستند، به او کمک کنند تا در انتخابات فدراسیون پیروز شود.

یکی از اعضای شورای شهر همدان نیز در اظهار نظری جالب عنوان داشت که منتقدان برای رهایی از شهردار، با رای دهندگان مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال رایزنی کنند تا به نفع او رای بدهند.

صوفی جزو نامزد‌های جدی ریاست فدراسیون فوتبال به شمار می‌رود هر چند شانس او را برای پیروزی در این ماراتن سرنوشت ساز، کم رنگ می‌نماید.

صوفی اگرچه نسبت به سایر نامزدها، آنطور که باید در پایتخت مطرح نیست، اما سال‌ها در رشته فوتبال با سمت‌های مختلف ورود یافته و به عنوان عضو کمیته توسعه فدارسیون، همواره حضوری پررنگ در نشست‌ها داشته است.

با این وجود اگر او بتواند در ماراتن انتخابات فدراسیون فوتبال به آرزوی دیرینه خود به عنوان رییس فدراسیون دست یابد، عطای مدیریت شهری همدان را به لقایش خواهد بخشید.

اما بی تردید شکست در انتخابات هر نوع امکان تغییر سرنوشت او در مدیریت شهری همدان را محتمل خواهد ساخت.

ابراهیم مولوی، علی رحیمی فر و حمید بادامی نجات سه عضو شورای اسلامی شهر همدان از حامیان اصلی صوفی برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

آنان معتقدند که شهردار فعلی همدان توانایی لازم برای ریاست فوتبال به عنوان یکی از مهمترین فدارسیون‌های ورزشی کشور را دارد و این جسارت او به عنوان یک همدانی برای حضور در انتخابات و در بین افراد سرشناس دیگر قابل تقدیر است.

مجمع فدراسیون فوتبال ۷۷ نفر است که ۶ نامزد ۱۰ امضا گرفتند و این یعنی هر کدام فعلا ۱۰ رای دارند و باید برای جلب و جذب ۱۷ رای دیگر تلاش کنند.

با توجه به اینکه احتمال حذف برخی از رقیبان انتخاباتی صوفی به دلیل بازنشستگی و یا نداشتن ۱۰ سال مدیریت ورزشی در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها وجود دارد، صوفی را می‌توان از بخت‌های رسیدن به این صندلی مهم برشمرد.

بیست و پنجم اسفندماه جاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در تهران برگزار می‌شود و باید دید سرنوشت شهردار همدان که حالا با حضور در این ماراتن انتخاباتی گره خورده، در نهایت چه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار