سرهنگ باقر سلگی گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد قاطعانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و با انجام کار اطلاعاتی و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی، ۴ طرح ضربتی در نقاط آلوده شهرستان ملایر اجرا شد.
کد خبر: ۸۲۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۹ 24 February 2020
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۱۱۴ گرم هروئین و شیشه و دستگیری ۱۵ توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: در این راستا ۲ توزیع کننده مواد مخدر توسط مأموران دستگیر و در بازرسی از آنها، ۵۵ گرم ماده مخدر شیشه و یک گرم هروئین کشف شد و در مأموریتی دیگر ۴ نفر مواد فروش حین توزیع مواد مخدر دستگیر و ۶۰ گرم هروئین و بیش از ۷ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در ادامه اجرای این طرح، مأموران ۵ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و ۵۲ گرم شیره تریاک و ۳ گرم هروئین به همراه کشف یک پایپ و ترازوی دیجیتال کشف شد.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ازندریان هم یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را به همراه ۴ گرم هروئین و مأموران یگان امداد نیز ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر و ۱۶ گرم تریاک، ۱۳ گرم مواد مخدر شیشه و ۴۱ گرم شیره تریاک کشف و هر ۱۵ متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به عزم پلیس ملایر برای از بین بردن مواد مخدر و دستگیری توزیع کنندگان این بلای خانمانسوز، افزود: شهروندان ملایری در صورت مواجهه با هر مورد مشکوک و توزیع کننده مواد مخدر با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار