سرهنگ رضا عزیزی با بیان اینکه ما در ابتدای امسال شاهد بارش بسیار باران و مسدود شدن جاده‌های استان بودیم، افزود: قطعاً با چنین بارشی در دور روز آینده بار دیگر جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان با مشکل روبه‌رو خواهند شد چرا که امکانات ما اندک بوده و تنها می‌توانیم گردنه‌ها را باز نگه داریم.
کد خبر: ۸۲۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲ 24 February 2020
رئیس پلیس راهور همدان گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های بسیار در استان همدان توسط سازمان هواشناسی از هموطنان عزیز می‌خواهیم از سفر به همدان پرهیز کنند

به گزارش تسنیم، سرهنگ عزیزی اظهار داشت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی شاهد بارش‌های ۱۰۰ میلی متری در روز‌های آینده خواهیم بود که در صورت سرد بودن هوا این بارش‌ها به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه ما در ابتدای امسال شاهد بارش بسیار باران و مسدود شدن جاده‌های استان بودیم، افزود: قطعاً با چنین بارشی در دور روز آینده بار دیگر جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان با مشکل روبه‌رو خواهند شد چرا که امکانات ما اندک بوده و تنها می‌توانیم گردنه‌ها را باز نگه داریم.

رئیس پلیس راهور همدان بیان کرد: در بارش‌های ابتدای سال حتی نتوانستیم گردنه‌های استان رابرای مدتی طولانی باز نگه داریم به همین دلیل نیز از هموطنان عزیز می‌خواهیم تا پایان هفته از سفر به استان و یا عبور از جاده‌های استان همدان خودداری کنند.

 وی تصریح کرد: اگر هر فردی مجبور بود تا پایان هفته از استان همدان به دیگر نقاط کشور سفر کند یا هم وطنی می‌خواست وارد استان شود یا از جاده‌های استان برای عبور استفاده کند حتماً تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی به همراه خود داشته باشد و از پر بودن باک خودرو نیز مطمئن شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار