علیرضا حسن‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در کنترل کرونا در استان اظهار کرد: داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی هستند و با هر تخلف آن‌ها در عرضه اقلامی، چون ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده و... برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ 24 February 2020
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از دستور پلمب یک واحد تجهیزات پزشکی در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به طرح بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و درخواست خرید ماسک و لوازم ضد عفونی‌کننده از سوی مردم طرح بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی توسط اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی در حال اجراست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خاطرنشان کرد: در پی شیوع کرونا و به منظور نظارت بر عملکرد داروخانه‌ها و مراکز عرضه محصولات بهداشتی هر روز دو تیم گشت مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در مرکز استان و نیز یک تیم در شهرستان‌ها تشکیل شده و به بازرسی و کنترل بازار اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ فقره پرونده با عناوین گرانفروشی تشکیل و دستور پلمپ یک واحد تجهیزات پزشکی نیز صادر شده است ضمن اینکه پرونده‌های متشکله خارج از نوبت رسیدگی و رای صادره اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی و تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردم در این زمینه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار